Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij een Nord DrumZiet er overzichtelijk uit.
Ik herken die rooie bak niet.. Nord? Micron?
Volgens mij een Nord Drum
Toch ook maar weer ns een foto posten van mijn werkplek. Niet echt een synth studio, maar wel een super fijne mix en arrangeer plek.![]()

Hij heeft geen vloer.

Of geen gear![]()

Niet echt een synth studio, maar wel een super fijne mix en arrangeer plek.![]()
Mijn stroom, audio en midi kabels heb ik allemaal op maat gemaakt zodat ze niet te ver doorhangen en daarbij op de vloer komen te liggen
Meer dan je denkt![]()
Hier idem.Bij mij is het net andersom, veel synths en geen pc.
Leuke werkplek , mastering ?![]()

Laatste stukje verbouwing, er begint een einde te komen aan de groei. Ik wacht nog op een CODE8 en wat 5U spul.[/IMG]

Nee, eigenlijk alleen maar productie. Zou wel de ideale mastering studio zijn, maar het is zo druk met normale productie dat ik dat er al helemaal niet bij kan doen.![]()

Waar heb je je Westlakes verboren?
Cheers,
Exo.![]()
En waar is (blijft) de LAMM dan
Ik zie dat je inmiddels in een ander optrekje zit, België toevallig
Ziet er netjes en verzorgt uit (ook de vloerbedekking is mooi schoon), heel anders dan die in R'dam![]()

Laatste stukje verbouwing, er begint een einde te komen aan de groei. Ik wacht nog op een CODE8 en wat 5U spul.
Die zitten soffit mount achter de blauwe vlekken. Als je goed kijkt zie je de cirkel van de 10" nog. Erg fijn om in een room te werken waar de ruimte op de speakers is aangepast. klinken echt waanzinnig. Jij hebt die andere set toch? Kun jij er goed op werken?
.

Das idd een mooie cribWoW exel wat toffe gear heb jij allemaal staan![]()