Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

mijn huidige setup:

attachment.php

lol lekker setje modules :D

Netjes, maar duidelijk zelfde probleem als hier, geen plek voor de sl1200s rond een mixer.
Heb je geen angst dat t buitenlicht je kleuren zal verteren?
En Otlen, ik ga je Roland noemen :) isdat een zwarte 101?

Netjes, maar duidelijk zelfde probleem als hier, geen plek voor de sl1200s rond een mixer.

Nee maar zo staan ze prima voor mij hoor

Er zit een rolluik voor het raam die vrijwel altijd dicht zit
en wat onder het raam staat is normaal ook nog eens afgedekt

loland haha... op de eoa manier vind ik dat het geluid van alle loland mooi bij elkaar past. de rest heb ik afgelopen half jaar allemaal deur uit gedaan.
de 101 is gewoon grijs. zou wel een rode willen voor wat kleur.

Die in-de-muur-gebouwde racks zijn ontzettend stoer!

Vind ik ook nog steeds! Zijn beide 22HE en wilde er eigenlijk 3 maar dan had ik geen ruimte voor de rest

En erachter zit een ruime berging dus ik kan ook makkelijk bij de bekabeling (lees spaghetti)

inderdaad heel mooi, ik slaag niet in 'mooi' - eerder in 'veel' en slordig :)
Ik probeer niet teveel tijd te stoppen in mooi en netjes, want zo schiet de muziek nooit op als ik maar blijf schaven aan de studio. Ik hoop te schaven aan een beat ;)
vraag me vaak af, als ik geen kabels zien of de boel allemaal wel aangesloten is (als in 'altijd') of 't ook een berging is. Ik probeer zoveel mogelijk aan te sluiten. Kwestie van combinatie mogelijkheden te hebben, snel. Ben er ook nog niet uit wat 't beste werkt. Tot nu toen: alles door elkaar, experiment.

inderdaad heel mooi, ik slaag niet in 'mooi' - eerder in 'veel' en slordig :)
Ik probeer niet teveel tijd te stoppen in mooi en netjes, want zo schiet de muziek nooit op als ik maar blijf schaven aan de studio. Ik hoop te schaven aan een beat ;)
vraag me vaak af, als ik geen kabels zien of de boel allemaal wel aangesloten is (als in 'altijd') of 't ook een berging is. Ik probeer zoveel mogelijk aan te sluiten. Kwestie van combinatie mogelijkheden te hebben, snel. Ben er ook nog niet uit wat 't beste werkt. Tot nu toen: alles door elkaar, experiment.

Ik hou er wel van als het netjes en overzichtelijk is, maar je hebt gelijk dat dat soms te veel muziek maak tijd kost :P

Bij mij is alles aangesloten (audio en midi) en vrijwel iedere in of out zit op een patchbay zodat ik ook lekker kan wisselen, experimenteren of doorlussen

bij mij is het meestal ook een zooi. sinds ik de jaspers heb is het wel wat netter. en geen brom meer in mijn audio omdat de kabels wat ruimer en meer gescheiden lopen. m'n patchbay gebruik ik nu eindelijk ook een beetje

Hier is vrijwel niets permanent gekoppeld.. Het verandert elke keer bij een nieuw idee..
Dan is het leuk om gewoon wat kabels te routen en klaar.. Ik heb wel is perioden dat alles
keurig staat, maar das geen lang leven beschoren..

Hier is vrijwel niets permanent gekoppeld.. Het verandert elke keer bij een nieuw idee..
Dan is het leuk om gewoon wat kabels te routen en klaar.. Ik heb wel is perioden dat alles
keurig staat, maar das geen lang leven beschoren..
zo deed ik het eerst ook. maar een patchbay is daarin toch wel makkelijk en overzichtelijk.

Aan de andere kant mag je met een patchbay de kabelpopulatie weer verdubbelen voor nog meer stofnesten in je setup. Maar wel handig ja, en scheelt ook wear & tear op de connectors van je gear.

Wow, Heel vet marcvang !!! :{:{:{

EDIT:

Doe mss de rack oren van de JP8080 eraf ?? - Als ie dan toch niet in een rack hangt.. :) :)

Wow, Heel vet marcvang !!! :{:{:{

EDIT:

Doe mss de rack oren van de JP8080 eraf ?? - Als ie dan toch niet in een rack hangt.. :) :)

dank je!

ja die moeten er nog af, hij heeft een tijdje in een mobiel rackje gezeten, nieuwe houten zijkantjes zijn in de maak! eigenlijk wil ik die ook nog op de MS2000R maar die heeft van die vervelende vaste rackoren

Back