MikeJarod
ziet ze vliegen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
isdat een zwarte 101?Netjes, maar duidelijk zelfde probleem als hier, geen plek voor de sl1200s rond een mixer.
Heb je geen angst dat t buitenlicht je kleuren zal verteren?
En Otlen, ik ga je Roland noemenisdat een zwarte 101?
![]()
lol lekker setje modules![]()
mijn huidige setup:
Netjes, maar duidelijk zelfde probleem als hier, geen plek voor de sl1200s rond een mixer.
Heb je geen angst dat t buitenlicht je kleuren zal verteren?
En Otlen, ik ga je Roland noemenisdat een zwarte 101?
Die in-de-muur-gebouwde racks zijn ontzettend stoer!

inderdaad heel mooi, ik slaag niet in 'mooi' - eerder in 'veel' en slordig
Ik probeer niet teveel tijd te stoppen in mooi en netjes, want zo schiet de muziek nooit op als ik maar blijf schaven aan de studio. Ik hoop te schaven aan een beat
vraag me vaak af, als ik geen kabels zien of de boel allemaal wel aangesloten is (als in 'altijd') of 't ook een berging is. Ik probeer zoveel mogelijk aan te sluiten. Kwestie van combinatie mogelijkheden te hebben, snel. Ben er ook nog niet uit wat 't beste werkt. Tot nu toen: alles door elkaar, experiment.

zo deed ik het eerst ook. maar een patchbay is daarin toch wel makkelijk en overzichtelijk.Hier is vrijwel niets permanent gekoppeld.. Het verandert elke keer bij een nieuw idee..
Dan is het leuk om gewoon wat kabels te routen en klaar.. Ik heb wel is perioden dat alles
keurig staat, maar das geen lang leven beschoren..
Vind patchbays ideaal, kost alleen wel 2x zoveel kabels![]()

Maak dat maar 3 x zoveel![]()
Wow, Heel vet marcvang !!!
EDIT:
Doe mss de rack oren van de JP8080 eraf ?? - Als ie dan toch niet in een rack hangt..![]()
![]()