Arv
Robot
Ziet er gezellig uit Bonnefooi. Duidelijk een productief hok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bla bla blaaa, foto's!
![]()
![]()
![]()
![]()

Spulletjesss
Zit je weer in een andere ruimte? je zat toch in één of ander fabriekspand dacht ik?

@Bonnefooi: leuk, nog iemand met de Minikorg 700! Kan jij goed aan de travelers als hij zo getilt staat? Ik bespeel hem vaak met 1 hand op het klavier en 1 hand op de travelers.
Studio update. Ik ben een verdieping hoger gaan zitten uiteindelijk.
Volgende week Auralex Roominators opplakken en het is klaar.
![]()
Leuke ruimte, complimenten!
Zou naast auralex schuim, als ik jou was, toch ook eens kijken naar broadband absorbers en bass traps. Zeker met zo'n puntdak waar spul lekker op kan bouwen.
Ik zou niet weten waarom je in de nok van een dak basstraps zou zetten? Dat hele dak? Pure geldverspilling als je het mij vraagt..Als je kamer symmetrisch is en zoals de boxen nu staan mooi in het midden? Is niet voor niks near field monitors..
Sommige mensen willen met hun studio soms een mastering studio nastreven in akoestisch opzicht wat in feite bij veel monitors niet noodzakelijk is.

.Meten is uiteindelijk weten, en dat heeft ze gedaan dus prima
Nee niet iedere ruimte hoeft een mastering-studio te zijn. Maar mensen die met synths werken zijn wel gebaat met een beetje eerlijk low-end.
Studio update. Ik ben een verdieping hoger gaan zitten uiteindelijk.
Bonnefooi kan jij het verschil vertellen tussen de watkons copicat tape en de re201 tape