Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Of ga eens een jaar naar de muziekschool in de buurt?

Niet ouwehoeren en gewoon rammen
Maakt niet uit waarop als je gewoon wat in wil kunnen spelen
Gewoon doen
Muziekschool is geen optie, ik werk volcontinu ploegen, weekend, feestdagen... Ben nu thuis, wanneer een normaal man werkt. Nog tot vrijdag, dan 7 keer werken, 2 thuis, 7 werken, enz. Ochtend, late nacht. Dus les tot 22u lukt met de vroege niet, moet je slapen, nacht werk je, late ook.
Ik vraag me wel af, als je verwend bent met een gewogen keyboard, dan hekel je vast laterspelen op de synth. En wegens geen ruimte, kan ik niet en gewogen spelen, en knoppen draaien op een vd synths.
Tenzij ik t bij mijn VA rack houd. Saai he. ��

- dat ga ik nu dan ook effe doenIk vraag dit niet op een piano forum, want dat zeggen ze vast 88
Volstaan 66 toetsen? Of kan minder ook?
Merkte net dat mijn poly6 66 keys heeft - een nord lead 2x heeft er blijkbaar 'maar' 49, de sub 37 37 (maar dat is dan een 'bass doos' of hoe zie ik dat haha
Dus misschien volstaat dat al vaak?
vanaf hoeveel komt 't goed? 'gemiddeld' gezien natuurlijk…
Of is 't antwoord: lead speelt geen bass dus korter, niet zo laag nodig, ik zeg maar wat.

Misschien ook maar leren tellen/rekenen? Een PolySix heeft geen 66 toetsen maar 61: 5 octaven van C naar B + 1 C voor het mooie.
Ik vind 61 zat voor een synth waar je maar 1 partij op speelt. Wordt het duo timbraal dan kan het een beetje krap worden, afhankelijk van de toonsoort waar je in speelt. Kijk maar eens naar een piano, die heeft meestal 88 toetsen en hoe vaak gebruik je de eerste en laatste paar toetsen nou?
good luck 
je zal trouwens veel beter spelen ook, tenzij je Jordan Rudess heet, ow wacht, die heeft ook een klassieke piano achtergrond :p