Exoterrestrial
Het zal je kind maar weze š³
wat is dat vandaag toch met mensen die geen enters gebruiken maar alles achter elkaar door typen?
-C-
En zelfs geen hoofdletters aan het begin van een zin
.Cheers,
Exo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wat is dat vandaag toch met mensen die geen enters gebruiken maar alles achter elkaar door typen?
-C-
.
88
Cheers,
Exo.![]()
88
En dan fully loaded met de opties
Je wilt namelijk leren spelen ,.... en dan moet niks je beperken.
Cheers,
Hill![]()

Ik vraag dit niet op een piano forum, want dat zeggen ze vast 88
Volstaan 66 toetsen? Of kan minder ook?
Merkte net dat mijn poly6 66 keys heeft - een nord lead 2x heeft er blijkbaar 'maar' 49, de sub 37 37 (maar dat is dan een 'bass doos' of hoe zie ik dat haha
Dus misschien volstaat dat al vaak?
vanaf hoeveel komt 't goed? 'gemiddeld' gezien natuurlijkā¦
Of is 't antwoord: lead speelt geen bass dus korter, niet zo laag nodig, ik zeg maar wat.
Ik vraag dit niet op een piano forum, want dat zeggen ze vast 88![]()
De Lead is compact omdat je er eigenlijk niet op speelt zoals je op een gewone piano speelt. Je gebruikt 'm voor een bepaald soort instrument met een kleiner bereik dan een volledige piano. De Sub - tja, basbereik is eigenlijk geen goed argument maar een klein formaat houdt een synth betaalbaar en even snel octave+/- is tegenwoordig een heel stuk makkelijker dan vroeger.een nord lead 2x heeft er blijkbaar 'maar' 49, de sub 37 37 (maar dat is dan een 'bass doos' of hoe zie ik dat haha
Dus misschien volstaat dat al vaak?
Da's wel heel krap en slechts 12 maakt http://en.wikipedia.org/wiki/Inventions_and_Sinfonias_(Bach) een beetje lastigOm te leren spelen heb je minimum 12 opeenvolgende halftonen en een basisinzicht in harmonie nodig. Een transpose button is daarbij ook erg handig...

Maar het is wel verdomd inspirerend om op een goed afgestelde piano te spelen, en de zekerheid dat je een consistent resultaat krijgt bij een bepaalde kracht in de aanslag is ook bevorderlijk voor 't leren.Een top instrument zal maar weinig bijdragen aan de kwaliteit van je idee. IMHO
En zelfs geen hoofdletters aan het begin van een zin.
Cheers,
Exo.![]()

Da's wel heel krap en slechts 12 maakt http://en.wikipedia.org/wiki/Inventions_and_Sinfonias_(Bach) een beetje lastig
Maar het is wel verdomd inspirerend om op een goed afgestelde piano te spelen, en de zekerheid dat je een consistent resultaat krijgt bij een bepaalde kracht in de aanslag is ook bevorderlijk voor 't leren.
en je zal er geen "flight of the bumblebee" op leren spelen, laat staan 2 handen gebruiken.Hoeveel synths ken je die meer dan 61 toetsen hebben?De vraag kwam eigenlijk omdat ik bezig was met synthesia of synthorial ff naam kwijt. Ik merkte dat de oefeningen plots over mijn keys gingen. Toe dacht ik dat ik weldra te kort ging komen qua toetsen als de oefeningen nog uitdagender zouden worden.