dob
Helemaal in m'n (k)nopjes
Hoi allen,
heeft hier iemand ervaring met het maken van buitenopnames?
Het is al langer een droom van mij om waar ik ook ben een geluid op te kunnen nemen.
Ik heb 1 keer een heel mooi meisje met een big smile door Antwerpen zien lopen met een microfoon en opname-unit en koptelefoon... ik dacht bij mezelf: die, nee sorrie, dat wil ik ook!
Ik zou graag een analoge opname-unit willen hebben (banden) met een heel erg gevoelige microfoon die toch ook heel ruisarm opneemt.
En dat zo goedkoop mogelijk
jazeker.
Of is het verstandig om b.v. met een portable minidisk op te nemen? Compacter zal het wel niet worden.... maar welke microfoon dan te gebruiken? Zijn er ook goeie gevoelige stereo-microfoons?
Ik weet nog niet wat ik ermee wil doen, maar het lijkt me alleen al tof om van bepaalde gebeurtenissen een geluidsverslag te hebben. B.v. de fietstocht naar het station, ik noem maar wat.
heeft hier iemand ervaring met het maken van buitenopnames?
Het is al langer een droom van mij om waar ik ook ben een geluid op te kunnen nemen.
Ik heb 1 keer een heel mooi meisje met een big smile door Antwerpen zien lopen met een microfoon en opname-unit en koptelefoon... ik dacht bij mezelf: die, nee sorrie, dat wil ik ook!
Ik zou graag een analoge opname-unit willen hebben (banden) met een heel erg gevoelige microfoon die toch ook heel ruisarm opneemt.
En dat zo goedkoop mogelijk
jazeker. Of is het verstandig om b.v. met een portable minidisk op te nemen? Compacter zal het wel niet worden.... maar welke microfoon dan te gebruiken? Zijn er ook goeie gevoelige stereo-microfoons?
Ik weet nog niet wat ik ermee wil doen, maar het lijkt me alleen al tof om van bepaalde gebeurtenissen een geluidsverslag te hebben. B.v. de fietstocht naar het station, ik noem maar wat.