ReaceGeorge
Nieuwkomer
Ik ben van plan om bij een band van mij synth te spelen naast mijn werk op de basgitaar, en daarvoor zocht ik eigenlijk een instrument dat mijn MS-10 kan vervangen. Deze is nogal zwaar en kostbaar om zomaar mee te nemen, en sowieso een beetje een bakbeest. Nu ben ik mij echter aan het bedenken wat ik het beste kan doen; ik kan kijken voor een plugin/softsynth (de Korg Legacy Collection heeft wel de MS-20, maar niet de MS-10 helaas (of zit er wel PWM op de KLC MS-20?)) met een klein midikeyboardje, of ik kan er iets bij kopen, zoals een expander in combinatie met midikeyboardje, of een nieuwe synth in het algemeen.
Mijn budget is absoluut niet hoog, en hoewel ik heel graag een synth erbij wíl, is het misschien niet per se noodzakelijk om er een bij te hebben. Ja, meer synths is beter, maar dat is met best veel dingen! Dus, wat raden jullie mij aan? Ik zoek echt iets dat makkelijk mee te nemen is, vergelijkbaar klinkt als een MS-10, en niet al te duur is. De Korg MS-20 Mini ligt maximaal in mijn budget, daar zit ik wel naar te kijken, maar ik wil heel graag PWM en dan moet ik er met mijn soldeerbout in hangen; weet niet goed of ik dat wel durf.
Ik sta open voor suggesties! Alvast bedankt
Mijn budget is absoluut niet hoog, en hoewel ik heel graag een synth erbij wíl, is het misschien niet per se noodzakelijk om er een bij te hebben. Ja, meer synths is beter, maar dat is met best veel dingen! Dus, wat raden jullie mij aan? Ik zoek echt iets dat makkelijk mee te nemen is, vergelijkbaar klinkt als een MS-10, en niet al te duur is. De Korg MS-20 Mini ligt maximaal in mijn budget, daar zit ik wel naar te kijken, maar ik wil heel graag PWM en dan moet ik er met mijn soldeerbout in hangen; weet niet goed of ik dat wel durf.
Ik sta open voor suggesties! Alvast bedankt