Twee medium pc's in plaats van 1 high end pc.

Ik ga maar gewoon fluit spelen denk ik. Die kunnen ze alleen vol kakken als ik erop zit te kijke!

Quantum-teleportatie. Er is een kans, hoger dan 0, dat er op elk ogenblik spontaan vogelpoep in je fluit kan materialiseren.

De beste oplossing is om jezelf op te rollen tot een kleine bal en in een hoekje te gaan liggen.

Haha.. Het blijft vermakelijk die Mac-PC discussies altijd.. Voor welke partij je ook kiest :)
Kan alleen nog goed herinneren dat ik mn beste maat altijd uitlachte (samen met andere vrinden)
als hij weer over zijn fantastische mac begon.. We hebben het dan over de eerste imac tijd..

Nu ik zelf sinds een jaar of 5-6 ben overgestapt, kan ik enkel melden dat hij wel gelijk had al die tijd.. :o:
Zoals al gezegd, de maakkwaliteit is gewoon erg hoog.. Ik heb een macpro van 2009 en die kast is gewoon geil.
Het is een solid alu bak (weegt een behoorlijke berg ook) met erin ook erg netjes weggewerkte onderdelen en
alles kan je schuiven om erbij te komen zonder gedoe en tools..
De nieuwe macpro lijkt me nog genialer, maar die schep geld uitgeven hoef ik echt voorlopig nog niet..

Nu ik zelf sinds een jaar of 5-6 ben overgestapt, kan ik enkel melden dat hij wel gelijk had al die tijd.. :o:
Zoals al gezegd, de maakkwaliteit is gewoon erg hoog.. Ik heb een macpro van 2009 en die kast is gewoon geil.

Geil vind ik ook de halve analoge rhythm die ik uitspaar op een MAC als ik een PC koop ;)

Back