Ik dacht dat alles op een mobile device maken tegenwoordig helemaal hip was?
JIJ hebt zijn vraag ook niet goed gelezen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht dat alles op een mobile device maken tegenwoordig helemaal hip was?

Ik heb een Z97X-UD7 TH (thunderbolt 2) met een i7 4790K @ 4,5Ghz met 16GB RAM en een 256GB SSD voor OSX, gebruik dat op een 34" LG UM95 display (3440x1440 pixels) op een Nvidia GTX660. Draait super!
voor de vraag hierboven ergens wat een hackintosh is:
Een PC waar je OSX op draait.

ja, synnys zijn piemol is grotermet meer ballen ... dat ook nog

)
Helemaal niet verwonderlijk, die mensen zijn nu eenmaal conservatief. Maar ik wil ook helemaal geen discussie uitlokken he.Goh, ik wil zeker geen Apple vs PC uitlokken want ik heb beiden systemen in gebruik, maar voor 2000€ zou ik alvast uitkijken naar een moddervette 2dehands Pro Mac.
Draai of keer het hoe je wil, maar voor muziek en grafische toepassingen blijft dit toch de betere (ik zeg niet beste) keuze.
Vind je het verwonderlijk dat elke pro-studio en grafisch bedrijf werkt op MAC ?

En hoeveel recente plugins kan je draaien op die G5? Antwoord: geenMaar dan nog is 8 gb genoeg mocht ik iets vinden wat goed klinkt vermoed ik. Mijn oude g5 dual proc kan nog steeds 96 kanalen op 44 khz doen. Is allemaal een beetje overdreven dus die mega pc's voor mij.

...en dat doet 'ie dan vervolgens vrolijk welGoh, ik wil zeker geen Apple vs PC uitlokken

Vind je het verwonderlijk dat elke pro-studio en grafisch bedrijf werkt op MAC ?
Je hebt werkelijk geen ene jota aan om een Mac Pro te kopen omdat je dan een fortuin neertelt voor een grafische kaart waar je met audio nooit van z'n leven aankomt, en aan de form factor heb je ook weinig. Ja, er zitten SSDs in en een leuke Xeon en veel geheugen, maar het is niet alsof je dat ook niet in een PC kunt stoppen, en in dat laatste geval heb je ook nog centen over voor een deugdelijke RME interface.
Voor profesionele grafische artiesten is clustering zeker wel nodig, dit omdat zij complexe effecten renderen wat soms weken in beslag kan nemen.
En hoeveel recente plugins kan je draaien op die G5? Antwoord: geen

Stel eens een specifieke vraag anders. Ik heb vandaag geen tijd om alle plugins van de laatste 10 jaar te bespreken en dan te bepalen welke jij leuk vindt.Zijn die dan zo bijzonder dan? Ik heb mij te weinig verdiept in moderne plugins maar wat ik qua producties hoor blijf ik mooi bij analoog/hardware of opname van akoestische instrumenten en UAD en wat logic en misschien PPC plugins. Maar dan nog heb ik gewoon een 64 bit bak en een macbook pro i7 mocht ik zware plugins willen draaien.

Stel eens een specifieke vraag anders. Ik heb vandaag geen tijd om alle plugins van de laatste 10 jaar te bespreken en dan te bepalen welke jij leuk vindt.![]()
![]()

.
Je hebt werkelijk geen ene jota aan om een Mac Pro te kopen omdat je dan een fortuin neertelt voor een grafische kaart waar je met audio nooit van z'n leven aankomt, en aan de form factor heb je ook weinig. Ja, er zitten SSDs in en een leuke Xeon en veel geheugen, maar het is niet alsof je dat ook niet in een PC kunt stoppen, en in dat laatste geval heb je ook nog centen over voor een deugdelijke RME interface.
Ah, je hebt er geen ervaring me*, maar toch vind je ze niet de moeite...Het was een retorische vraag.![]()

De goeden en de slechten, gekloot en perfectie... Wat zou het leven gemakkelijk zijn moest ik ook zo simpel denken!Op 1 of andere manier noemen de "tegenstanders" van Apple nooit de grootste reden waarom
veel mensen een Mac kopen. Die reden is namelijk dat het stabieler is en je geen gezanik hebt
met Windows. Je kunt lullen wat je wil maar op een Windows machine is het ALTIJD gekloot.
De goeden en de slechten, gekloot en perfectie... Wat zou het leven gemakkelijk zijn moest ik ook zo simpel denken!![]()

Op 1 of andere manier noemen de "tegenstanders" van Apple nooit de grootste reden waarom
veel mensen een Mac kopen. Die reden is namelijk dat het stabieler is en je geen gezanik hebt
met Windows. Je kunt lullen wat je wil maar op een Windows machine is het ALTIJD gekloot.