Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
..mooie subtiele passages, mooie harmonieën.. Geluiden en fx zijn ook erg interessant.. 

Ben je klassiek geschoold?

al doet het me gewoon teveel denken aan bovenvermeldeBeide dank voor het luisteren, en Mac voor het compliment!
brz, je lijkt mijn pa wel.. Die vind mijn nummers ook altijd saai.Ben je klassiek geschoold?
Het belangrijkste in muziek vind ik de sfeer. Die vind ik hierin erg goed gelukt.

Misschien versie 2 binnenkort?Ik vind 'm ook leuk. Prettig sfeertje.
beetje teveel BoC geluisterd?
verder zeker niet mis hooral doet het me gewoon teveel denken aan bovenvermelde
Geheel niet geschoold, maar ik zat zo lekker in je beweging van geluid tot ik besefte dat er geen beweging meer in het geluid zat en ik verwacht dat zelf wel een beetje, moduleren kan je leren![]()
niette slechte (als in de pastasaus reclame)
Het sfeertje is leuk. Nu verwacht ik ook wel een beetje wat uitwerking.Misschien versie 2 binnenkort?
Maar ook nu vind ik 'm erg chill hoor.

Wat details zou gaaf zijn denk ik, dus kleine dingen tussendoor. Dat kunnen samples zijn of fx ofzo.
Luister maar is goed naar tracks die je leuk vind: ze zitten vol met verandering en trucjes om je bij de les te houden als luisteraar.
Ik weet het, het valt niet mee. Ik ben er ook geen ster in, maar in mijn ogen zullen tracks veel interessanter worden
als er details inzitten.
Anyway. good effort!

Erg tof. Iets dikkere beats in het tweede deel zouden best kunnen, maar zijn niet eens per se noodzakelijk. Misschien ook iets meer galm op de lead, en om het echt af te maken wat bevreemdende vocal samples uit oude docu's knippen en je hebt echt een echte neppe BoC-plaat te pakken.Maar ook nu vind ik 'm erg chill hoor.
Nou.. ik ben onder de indruk, da's weer ff geleden dat ik zo'n fijne sfeervolle synth track heb gehoord met een wat klassieker tintje, zou goed bij een film of game scene passen. Maak aub meer van dit soort tracks en ik koop je release!
Nog keertje aanzetten..![]()
Lekkere track hoor! Erg mooi hoe in het begin de leads stapelen en dat tussenstukkie is ook mooi spanningopbouwend.
Me like the percussions too![]()