WAREHOUSEGROOVE
Paprika expert level 10
De ervaringen met inzet van dergelijke systemen voor audio zijn natuurlijk wel erg interessant voor synthforum.
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De ervaringen met inzet van dergelijke systemen voor audio zijn natuurlijk wel erg interessant voor synthforum.
.

@Synnys: heb jij er een interne geluidskaart inzitten? En draait dat prima? Ik ben nu namelijk in het bezit van de MOTU 2408 MK3 en die wil ik blijven gebruiken. Moet gewoon mogelijk zijn lijkt me.
@acid, hij had het over een interne kaart
Maar ook dat moet gewoon werken.
Als het een PCI-E kaart is en het moederbord heeft dit, en de originele mac ondersteunt het, dan ondersteunt een hackintosh het ook.

Heb je ook al een mac mini overwogen?
Ja die heb ik overwogen. Maar de specs vallen tegen vind ik (wil meer naar 8 GB geheugen). En mocht ik een keer wat erin willen bouwen, dan is dat niet mogelijk.

@acid, hij had het over een interne kaart
Maar ook dat moet gewoon werken.
Als het een PCI-E kaart is en het moederbord heeft dit, en de originele mac ondersteunt het, dan ondersteunt een hackintosh het ook.

Maar goed, het blijft wel een leuke hobby.Zal wel een noob opmerking zijn (zou graag willen weten als dat zo is) maar is een Mac Pro niet alleen handig als je zware grafische dingen wil gaan draaien? lijkt mij namelijk niet nodig als je muziek wil maken.
Moest ik alle uren optellen dat ik al in mijn hackintosh gestoken heb doorheen die jaren en betalen aan 10 euro per uur, had ik nu een (of meerdere?) heeeeeeel dikke mac pro staan![]()
Waarom zou een MBP niet nodig zijn om muziek te maken? (nOOb modus)
Zijn alleen grafische dingen zwaar genoeg voor de MBP? Mijn Ableton loopt als een trein en ik loop steeds te denken dat het door mijn geweldige MBP was hahaha