Axoloti - diy 'nord micro modular'

^ op die pagina staat niks over het probleem met de shields. Irrelevant dus.

@ Rxke: dus ook potentieel wanneer je meerdere devices op 1 adapter aansluit (en laat ik dat nou juist willen gaan doen).

Goed, eens kijken of ik thuis of op het lab nog wat van die diodes heb liggen :)

Axoloti als drummodule met backingtrack en clicktrack mogelijkheden, met aparte outs

Axoloti als drummodule met backingtrack en clicktrack mogelijkheden, met aparte outs

Ik zoek naar een manier om een beperkte drummodule te maken die de 4 drumtriggers op mijn drumkit omzet naar zelf ingeladen drumsounds , en die ook 4 mono outputs heeft om de drumklanken apart naar de mengtafel (foh) te sturen. Ook zodanig dat ik de backingtrack kan laten afspelen en een clicktrack kan toevoegen die enkel ik hoor. Op een andere output zou dan dezelfde backingtrack afspelen zonder clicktrack.
Dus 8 outputs: 1 stereo backingtrack met click, 1 stereo backing track zonder click, en 4 mono drumsounds met elk hun eigen output.

Doenbaar?

^ hoe is dit relevant voor de Axoloti? Die heeft namelijk 2 outputs.

Je kunt er wel meerdere achter elkaar hangen ofzo, maar dat lijkt me extreme overkill voor zoiets dat jij wilt.
Anders een raspberry-pi met eoa audio interface die genoeg outputs heeft?

Dat wel, maar de programmeringsomgeving van de axoloti staat me erg aan. Virtueel modulair is wel gemakkelijk werken...

Oh ja tis zeker leuk om zelf dingen in te bouwen.

Maar met 1 axoloti ga je dus niet kunnen maken wat jij wilt.

Back