Rxke
Stamgast
In België stond CCC vier iets geheel anders 
(Nou ja, ze zorgden ook voor chaos... Om hun boodschap te communiceren...)

(Nou ja, ze zorgden ook voor chaos... Om hun boodschap te communiceren...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hij is morgen weer thuis om de volgende batches er uit te sturen.Dat zuigt, heb je d'n Johannes al een mailtje gestuurd?

http://soundcloud.com/martijn-verhallen/drumperc
percussie patch met een subobject dat ik gemaakt heb.
zie hier voor de patch:
percussion-generator-with-random
Nog niet. Eerst worden alle indigogo-pledges vervuld en daarna wordt gekeken naar vervolg-productie en-verkoop.- Kan je deze nog ergens kopen?
Zelf maken. Op het community-forum heeft iemand bestanden voor lasercut-cases neergezet. Verder is men aan het kijken naar mogelijke group-buys voor dergelijke cases:- Waar kan je een behuizing voor deze vinden?
Wat jij er van maakt (betekend niet dat ie alles aankan natuurlijk).- Hoeveel voices heeft deze en werkt ie multitimbraal?
Tof! lijkt me zeker mogelijk om daar 'iets' mee te kunnen doen. Ligt er nog wel aan in hoeverre dit device de juiste midi-signalen geeft (maar ondersteuning is, uiteindelijk, altijd in te bouwen natuurlijk).Ik heb een Linnstrument en zoek een synth met een USB-host die live met de polyfone expressie van de Linnstrument omkan (polyfone pitch bends en modwheels via verschillende midi channels).

Die snap ik niet.Ringen onder het panel op de jack connectoren leggen?

Die snap ik niet.
Maar hij past en alle connectors kunnen er in hoor
(ook de reden waarom de front-panel 2mm is ipv de 3mm van de rest van de case: zodat connectors tenminste passen)
Dat werkt niet, want het front-panel moet wel in de boven en onderkant aansluiten.Moeren van de jack connectoren los halen, de axoloti van het frontpanel loshalen, ringen van 0.5mm-1mm om de jack connectoren leggen. Heel het spul weer terug monteren. Hierdoor verplaats je het frontpanel een klein beetje naarbuiten, en staan die connectoren niet meer onder spanning.