Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olafmol
mmm..kweetnie of dat een goed plan is...een compressor over de hele mix geeft al snel een behoorlijk "pomp" effect......
Origineel geplaatst door kapser
Om mijn rm1x wat lekkerder te laten klinken wil ik graag een compressor en ultralizer (oid) toevoegen. Is dit een goed plan ? Misschien nog andere tips. Ik heb niet veel geld te besteden, dus een finalizer is geen optie.
Origineel geplaatst door druid
Door de kleine hoeveelheid wave ROM die de rm1x heeft klinkt ie volgens mij altijd een beetje rommelig, omdat de geluiden en effecten gewoon niet zo heel goed zijn.
Ik gebruik dan ook de geluiden van de rm1x gewoon niet.
Druid
en daarnaast is het vaak ook een soort van excuus voor het feit dat de basis niet goed zit.... in principe moet je gewoon van alleen beat en een bassline al uit je plaat gaan, of tenminste met je hoofd beginnen te schudden...dan komt de rest pas

less is more mensen ...hoe meer stuff erin wordt gepropt, hoe lastiger het is om het nog een beetje zinnig te laten klinken...en daarnaast is het vaak ook een soort van excuus voor het feit dat de basis niet goed zit.... in principe moet je gewoon van alleen beat en een bassline al uit je plaat gaan, of tenminste met je hoofd beginnen te schudden...dan komt de rest pas