de prullenbak projecten.

ano12112025

Gedeactiveerd account
ik gooi zo 99 procent van al mijn projecten die ik maak in de prullenbak. :W
en daarom bij deze in de prullenbak projecten. :gaap::stupid

dus hier post ik allerlei projecten die de eindstreep niet hebben gehaald. :D

vanaf 2015. (pss in het begin post ik veel tracks om zo alles te hebben gehad.).

:slotje:

Last edited by a moderator:
project 5.

project 5.

project 5.

https://soundcloud.com/ed-sarin/33a

project 6.

project 6.

project 6.

https://soundcloud.com/ed-sarin/india

Waarom zo veel nummers tegelijkertijd? Geef de luisteraars even de ruimte om toch rustig bij te komen kijken en tips geven over je bestaande projecten, zo groei je beter en later kun je meer een topic starten niet mer een prullenmandprobeerseels-doosje maar met je beste nummers.

En anders noem het "Space Chicken tries it all".

Tot slot: werk aan jezelf en aan je sounds in plaats van werken aan je snel genoot! (Sorry dat ik iets te hard spreek, maar niemand zit hier op te wachten).

Waarom zo veel nummers tegelijkertijd? Geef de luisteraars even de ruimte om toch rustig bij te komen kijken en tips geven over je bestaande projecten, zo groei je beter en later kun je meer een topic starten niet mer een prullenmandprobeerseels-doosje maar met je beste nummers.

En anders noem het "Space Chicken tries it all".

Tot slot: werk aan jezelf en aan je sounds in plaats van werken aan je snel genoot! (Sorry dat ik iets te hard spreek, maar niemand zit hier op te wachten).

omdat ik dit topic met projecten wil van 2015. en heb toen alles wat ik niet af maak dus op internet gegooid tot nu. ga hiervan verder.

Kijk, dit is een heel interessant gegeven. Op basis van wat beslis je dat iets richting prullemand verdwijnt ?
Omdat je het zelf niet lekker vind zitten of om om het even welke reden...
Zelf zit ik momenteel ook in artistieke een dip. Niks raakt af, en alles wat ik momenteel doe vind ik gewoon prffttt. Prut.

Maar als ik dan jouw dingen hier hoor Space, dan blijkt weer hoe relatief alles is. Want hoewel jij je eigen hier geposte projecten als 'prullemand-ready' beschouwt, hoor ik bijvoorbeeld in Project 4 vanaf 1:30 weer iets dat ik leuk vind.
Ik bedoel : ik vind dat dat stuk potentieel heeft, goed idee, maar mist misschien wat zijn uitwerking.
Ook in de andere projecten hoor ik dingen die kunnen. En hier op SF van anderen al veel dingen gehoord die véél slechter zijn.
Zo zie je maar weer...

ik ben er echt keigoed in. ik heb dan vaak depressieve buien of ik vind dat ik beter kan dan dat.
Herkenbaar. Ik word er -als het een tijd niet lukt - echt 'ambetant' van.

Ik persoonlijk smijt zelden nummers in de prullenbak.. Na 5 minuten ofzo, hoor ik het wel of iets goed klinkt of niet.. En als het niet goed klinkt maak ik er iets anders van, maar weggooien doe ik niet.

Jij ook Eduard, er zitten mooie stukken in, daar zou ik op verder bouwen.. je gooit veel te veel weg man, probeer ze te herwerken tot iets moois.. Maarja, ik weet dat je heel erg weinig tijd steekt in een nummer, daar zou ik verandering in brengen.. Je kunt het wel, dat heb je al bewezen.

Succes man ! :P

project 7.

project 7.

project 7. geen zin meer in om het af te maken.
https://soundcloud.com/ed-sarin/project-7

Ik heb ook een hele boel onafgewerkte tracks, maar zou die niet prullenbak projecten noemen. 't Zijn meer projecten die liggen te rijpen. Ik merk dat als ik er eerst een paar weken/maanden laat overgaan en dan terug luister naar al die onafgewerkte tracks, ik plots wel goeie ideeën krijg om één van die tracks af te werken of soms verschillende goeie ideeën uit verschillende tracks samenvoeg tot een nieuwe track.

Blij dat ik niet de enige ben met een hoop onafgewerkte (rijpende/slapende) projecten.

Back