ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
Re: Slapen nee poetsen
zullen we dit maar eens doorgeven aan Sly Dog. Bedankt voor de tip! Ik hoorde Feedback dat er nogal wat K-stations bij hun in het bestand stonden die weg waren voor reparatie. Nog meer van die enge verhalen over Novation gehoord: is het echt zo'n onbetrouwbaar merk???
Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Dat novation shirtje ? daar poets ik m'n machinedrum wekenlijks mee op!! Doet hem / haar goed!
Die deal was geen deal , het is wettelijk vast gelegd , na een half jaar in reparatie (ten minste onder garantie) zijn ze verplicht een nieuwe te geven , of gewoon geld terug of waardebon o.i.d. Lijkt me ook gewoon logisch , als je een apperaat aanschaft van zo'n 2400 E dat er binnen 3mnd mee kapt , en vervolgens een half jaar weg is , mmmwa valt wat voor te zeggen toch?![]()
zullen we dit maar eens doorgeven aan Sly Dog. Bedankt voor de tip! Ik hoorde Feedback dat er nogal wat K-stations bij hun in het bestand stonden die weg waren voor reparatie. Nog meer van die enge verhalen over Novation gehoord: is het echt zo'n onbetrouwbaar merk???
en