anoniempje
hobby knooier
Zal proberen een track te uploaden waar ik vanavond mee begonnen ben, is wel heel erg kaal en leeg nog maar geeft een beetje idee van wat ik moet hebben.
voorbeeldje,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zal proberen een track te uploaden waar ik vanavond mee begonnen ben, is wel heel erg kaal en leeg nog maar geeft een beetje idee van wat ik moet hebben.
Aan de topicstarter, wat voor muziek wil je maken? De 101 is, ook door de sequencer die je zeker een specifieke hoek in stuurt, verantwoordelijk voor een redelijk specifiek genre. Robert Hood en Mills uit de beginjaren etc bv. Vraag je af wat je wilt maken inderdaad, en laat je flow soms bepalen door de limitaties van je gear, in plaats van van gear te veranderen richting je eigen workflow. Het zijn muziekinstrumenten en het karakter(debiel of niet) is nu juist wat ze sterk maakt.
Laat ook niks heel van die analoge arturia brute rommel. Dat is echt kinderspeelgoed.

Die is leuk ja.
NIet alleen funksynth, minimoog lijkt me een heerlijke synth. Heb er echter nooit een gehad, ik geloof wel een keer wat op gepield op de music messe in Frankfurt. Lijkt me lekker voor bassen en leads. Is ie ook goed voor freaky geluiden? Heeft alleen geen sequencer of arpeggiator. Wel cv/gate input?Wat een slechte kloon van de Minimoog; de enige echt funksynth!
Die zin loopt niet lekker, vond je hem wel of niet te duur?Prima voor space geluiden! Ooit een keer de voyager van een maat hier gehad. Toen die na een maand of 2 weer weg ging was ik toch wel uit de het mij te duur is voor een monosynth...
Die zin loopt niet lekker, vond je hem wel of niet te duur?
Wat mag een minimoog kosten? 2000 (voyager)? Voor een SH101 vragen ze soms meer dan 1000.. prijsverschil wordt wel kleiner
Wat een slechte kloon van de Minimoog; de enige echt funksynth!

kan er geen afstand van nemen. Zit te denken om hem te modden met die midi chip mod die hier op het forum verscheen.
Heerlijke synth!