nieuwe oude Aphex Twin op Soundcloud?

ik heb nu 1 tm 171 in 320kbps. ik mis alleen 153-157. heeft iemand die toevallig voor mij?
edit: laat maar, heb het google docs document er maar bij genomen :) dan maar even handmatig

edit2: ok nu dus 1-175 in 320, + SAW 1.5

176-207 ("24 Triple D" t/m "14 Cornish Spreek5b [St. Nectan S Glen Waterfalls Mix]") zijn alleen nog maar rips van en geen download links.

Laatst gewijzigd:
Nog steeds? Shiiiiiit snel opzetten jonge!! IK kan echt geen genoeg krijgen van xmass evet en produk29. Die bass in het begin van produk klink in mijn auto zo gruwelijk lekker dat ik af en toe een rondje ga rijden om die track op te zetten...
Misschien een keer lekker met de ogen dicht op een koptelefoon luisteren. Dan hoor je echt dingen erin verwerkt die je de 1e 10x luisteren niet eens zijn opgevallen. Zit echt veel detailwerk in, prachtig!

Welke stijl had je dan liever gehad? Ambient a-la SAW2?

Nog steeds? Shiiiiiit snel opzetten jonge!! IK kan echt geen genoeg krijgen van xmass evet en produk29. Die bass in het begin van produk klink in mijn auto zo gruwelijk lekker dat ik af en toe een rondje ga rijden om die track op te zetten...
Misschien een keer lekker met de ogen dicht op een koptelefoon luisteren. Dan hoor je echt dingen erin verwerkt die je de 1e 10x luisteren niet eens zijn opgevallen. Zit echt veel detailwerk in, prachtig!

Welke stijl had je dan liever gehad? Ambient a-la SAW2?

INderdaad , produk en christmass x vindt ik de beste van het album ..

Zou iemand de tracks in goede kwaliteit nog een keer online kunnen zetten?
Enige wat ik nog kon downloaden waren de eerste en laatste 50, maar in mindere kwaliteit.

Ik snap dat niet hoor. Dan krijg je bakken muziek voor niks en dan zijn veel mensen te lui om daar wat moeite voor te doen om het te downloaden.

ik ga geen hele middag zitten klikken als er andere mensen dit reeds gedaan hebben en netjes gebundeld hebben. (waarschijnlijk heeft iemand met een beetje Soundcloud API kennis hier een scriptje voor geschreven)
heeft niets met luiheid te maken, ik heb gewoon beter te doen dan 200+ keer ergens te klikken "omdat het voor niks is" :stupid
iemand die zijn tijd verprutst met dit 1 voor 1 te downloaden is voor mij goed gek.

aan de vraagsteller: kijk op watmm forum... daar komen al die downloadlinks al heel de tijd vandaan...

Nou ik vind van wel. Tijdje terug had ik ook +90 tracks op SC staan en toen werd mij ook gevraagd of ik niet even een bandcamp account kon aanmaken zodat het in één keer gedownload kon worden... Vroeger moest je moeite doen om naar de platenzaak te gaan om je muziek te scoren. Nu zijn 200 muisklikjes al te veel werk....

Maargoed, op watmm.com staan wel wat links inderdaad.

Er zijn vandaag 2 nieuwe tracks bijgekomen...

Wel... oordeel zelf...

Back