The Doors - Riders On The Storm [Veneaux Remix]

Hoi Cripples,
tis dan wel niet mijn smaak maar verder complimenten voor je track
Ik hoop dat je al die zure opmerkingen hier naast je neer legd,
De meesten komen helaas niet veel verder dan wat geneuzel over supersaws , presets en aanverwante onzin.
Ze weten ook blind analoog en digitaal van elkaar te onderscheiden.

Ik kreeg ooit een compliment over die authentieke minimoogsouns van mij die dus gewoon uit een xiotje van een paar tientjes kwam.i.c.m een gare p2 ;-)

mooie tijden waren dat ;-)

Sorry hoor, maar JIJ wil reacties.
Dan moet je niet ineens verongelijkt gaan doen en mensen vertellen dat JIJ wat anders als reactie wil.

En dan ook nog is schermen dat je het in 1 avond in elkaar hebt geflanst, als excuus?

Pfff.

Amen!

Van kritiek leer je van. Je vraagt om een oordeel over een track die je plaatst.

face to face inderdaad!

gelaatsuitdrukkingen
lichaamstaal
stemklanken
toonhoogtes

allemaal subtiele signalen maar eigenlijk onmisbaar!

Ziet het nadeel van online forums.. Ik maak ook nog vaak de fout iets te
negatief of te emotioneel op te vatten.
Zullen vast hele (e)boeken over geschreven zijn.. :)

Ik heb bv een collega op werk die altijd in emails heel kort af is. Zoiets kan dan
gelezen worden alsof ie geen interesse heeft enzo.. Terwijl dat niet zo hoeft te zijn.

Naja, ik vind altijd dat er best wel wat mag vonken in discussies, als het maar niet te ver gaat.

Amen!

Van kritiek leer je van. Je vraagt om een oordeel over een track die je plaatst.

Mja, ik zie het een beetje als de leeuwenkuil, of die podiumwedstrijden van vroeger,
waar men met de tomaten e.d. in de aanslag stond. :D

ok, ik ben klaar hier. dit gedrag heb ik nu wel vaak genoeg meegemaakt hier op dit Forum..
mijn woorden uit hun verband rukken, los gaan zitten quoten en dan er een naar etiket aan hangen en me zo'n beetje als in een middeleeuwse rechtszaak-toestand voor het schavot plaatsen..

hier moet je het maar mee doen, en ik herhaal letterlijk:

jammer dat je mij aanvallend vind. ik zie dat niet zo.
ik zeg wat nuchtere dingen. niks persoonlijks.

het ligt er maar aan hoe je mijn woorden interpreteert.
Ach, nu ga je zo praten

Je praatte net zo:
even iets on en off topic wat al een tijdje door mijn hoofd gaat:

eigenlijk is het heel vreemd. dat commentaar leveren op elkaars werk hier . je kent elkaar niet, weet niks van elkaars achtergronden, enz.
Moet ik iemands achtergrond weten om hem te oordelen? Dat is voor de meesten niet relevant. een beginnerling kan net zo'n toffe nummer maken als iemand die 40 jaar in het vak zit.

Jongens, het is maar een nummer. Een van de duizenden pogingen ter wereld. De TS heeft zich zeker vermaakt tijdens het maken van deze. Dat is wat echt telt.

We mogen het saai vinden of niet, jazeker. Daar heeft de TS niets aan. En de tomatina op het internet is net zo pijnlijk als fysiek hoor.

We zijn geen deskundige critici. We kunnen alleen maar een hulp bieden met tips en tops. Maar ja wie ben ik om daar iets zinnigs over te zeggen, mijn topics dalen sneller dan de watervallen af en bijna niemand maakt zich druk over.

Wat is de bedoeling van dit allemaal, graag iemand die een overtuigende uitspraak kan plaatsen in welke thread dan ook. Spelen in de man is best lekker voor een tijdje maar hier is er iemand die er genoeg van heeft.

Ik geloof aan de zure reacties het nodig tijd word dat het lente gaat worden. Mijn reactie vind ik achteraf ook een beetje zuur klinken, maar tis meer opbouwende kritiek, het klinkt lekker maar er moet voor het mooie nog wel wat aan gesleuteld worden.
Ik ben ook maar een kluns en maak mijn muziek nooit af, dus daarom komt het meestal op het maakbewust een kutnummer .... terecht.

Ik maakte eerder de opmerking van:" krijg ik allemaal opmerkingen van mensen die conservatorium hebben gestudeerd die het zogenaamd beter weten". Maar daar bedoel ik niks negatiefs mee. Maar dat zij ik omdat ik er vaak moet werken. En geen idee of hier leden zijn die op Fontys studeren en dat ik dat dus straks te horen krijg uiteindelijk als een flauw geintje bedoeld, enfin ik had het anders moeten verwoorden. Maare laten we vooral doorgaan met muziek blijven maken, er kan er nooit genoeg van zijn. ;-)

Bericht door een moderator:
nee dat is het helemaal niet. kunnen de lieden die deze draad kapen om hier over hun persoonlijke frustraties een boek te schrijven daarmee kappen? fijn. reageer op de track of niet zou ik zeggen

Jammer dat mijn reacties op de track zijn verdwenen. En dat alleen een paar uit z'n verband gerukte ervaringen met conservatoria zijn overgebleven... Dit schetst een verkeerd beeld van mijn inbreng.

nee dat is het helemaal niet. kunnen de lieden die deze draad kapen om hier over hun persoonlijke frustraties een boek te schrijven daarmee kappen? fijn. reageer op de track of niet zou ik zeggen

Ik wilde alleen maar zeggen dat het er hier niet echt vriendelijk meer aan toe ging, dat was mijn punt

Stilte na de storm!

ooit als jochie was ik helemaal betoverd door de klanken van de The Doors en heb vooral hun bekende nummers duizenden keren beluisterd. dat is toch wel blijven hangen bij me als beïnvloeding besef ik nu.

deze remix is misschien wat minimaal maar daardoor ook juist een statement. ik vond op youtube een remix zoals je wel kan verwachten: nummer zo vet als mogelijk aangedikt en keiharde house-dreun er onder. niet erg creatief en ook de gemakkelijke weg.
volgens mij moet je een paar keer luisteren naar deze topic remix omdat het geen hapklare brok is. voor mij wordt ie steeds beter en vind ik het gewoon mooi!

en hier Jimmy lekker aan het riden:

https://www.youtube.com/watch?v=lS-af9Q-zvQ

Je hebt gelijk Arnout. Daarom ben ik met een grove hark door dit topic gegaan en daarmee is uiteraard de draad uit zn verband gerukt scepticist. Er zijn ook post verwijderd met verwijzingen naar andere posts waar misschien op zich niet zoveel mis mee was en misschien staan er nog een paar die niet heel erg meer van belang zijn. Ik voel eigenlijk niet de behoefte om alles precies uit te gaan zoeken en delen van berichten terug te plaatsen om het geheel kloppend te krijgen. Wel kan ik nog posts extra weghalen als iemand daar behoefte aan heeft, geef maar een seintje. Ik denk best dat we daar mee kunnen leven met zn allen en dat we over kunnen gaan tot de orde van de dag,niet?

ik vind dit wel een beetje een stemmingmakende reactie.
als moderator kan je het beter objectief houden lijkt me.

je grijp dan met behulp van hetzelfde aanvalsmiddelen in waarmee nu juist in dit topic het verkeerd leek te gaan.
lijkt me nu niet de bedoeling dat moderators alles mogen zeggen en het gewone SF-volk op zn woorden moet passen!

prima laten we het zakelijk houden. dit is de laatste keer. on topic of ik sluit m

Back