Waar luister je NU naar? II

Voor de mensen die Kraftwerk enkel kennen van de rotzooi die ze in de eind tachtiger jaren zijn gaan maken met hun nep robot dingetje: Kraftwerk was in den beginne een uitermate progressieve bedoening. Pure avant-garde. Daar kwam ik als jongling achter en liet me erdoor inspireren omdat ze lieten zien dat ik dus niet helemaal gek was.

Hee mijnheer Kuit, doe hier eens wat aan i.p.v. aan die ouwe lullen muziek van 36 eeuw geleden.

Encounter Records first Video livestream nu: FFF, Copacod, Newk e.a.

Encounter Records first Video livestream nu: FFF, Copacod, Newk e.a.

Live video stream van het label Encounters Records uit Rotterdam.
De hele avond beats en bits, mixsets en livesets van FF, Copacod en Newk vanuit een obscuur zolderkamertje.
Wellicht nog een trackje van mijzelf erbij ;) (en ander unreleased werk van anderen)

Verwacht muziek a la Rehplex, Warp, IDM, Rave, Breakbeat etc etc

Ik moest even nadenken hoe die gasten ookal weer heette. Softmachine. Daar luisterde ik in mijn onrustige jonge jaren naar als langharig academietuig. Dat heb ik even opgezocht op YouTube. Zit nu naar het album Third te luisteren. Wel een 'pokkeherrie' in het begin. In de 7e minuut komt er wat swing in. Vind nog steeds wel tof eigenlijk. Uitstekende ouwe lullenmuziek voor onrustige geesten (tegenwoordig ADHD genoemd).

Laatst gewijzigd:
12143182_10206230607696875_2432767173223800640_n.jpg

godgloeiende.. hoe maak je nu een lekkere you tube link hier.. zodat je ook een leuk plaatje ziet..
wat een zwaar verouderde bende eigenlijk dit forum! het lijkt partyvloek wel...

godgloeiende.. hoe maak je nu een lekkere you tube link hier.. zodat je ook een leuk plaatje ziet..
wat een zwaar verouderde bende eigenlijk dit forum! het lijkt partyvloek wel...

Bericht door een moderator:
Je kunt natuurlijk ook even de zoekfunctie gebruiken om een antwoord op je vraag te krijgen. Scheelt weer wat frustratie en gemopper. En je hebt vorige week zelf nog een track geplaatst met een YouTube embed...

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=161565
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=115086

Back