Waar luister je NU naar? II

Nooit geweten dat Dick Hyman in de sixties een moog album heeft gemaakt

Voor diegenen die Dick Hyman niet kennen, er is een fantastische serie van 'm op youtube waarin hij de ontwikkeling van piano laat zien in de twintigste eeuw waarin alle groten zo'n beetje aan bod komen (oa Tatum, Garner en Evans) en hij voorbeelden geeft van hun techniek, misschien leuk voor wat diepgang.

Laatst gewijzigd:
Ja MacGyver, weer in de roos wat mij betreft.
Toffe song dit!
Die kraak en smaak smaakte ook al naar meer.
Tijdje terug postte ik reminted van Fort Knox Five in deze draad, had je die nog gezien?
Ken je smaak nu een beetje, denk dat je dat ook leuk vindt.
Zat hier gisteren nog naar te luisteren;

Ja MacGyver, weer in de roos wat mij betreft.
Toffe song dit!
Die kraak en smaak smaakte ook al naar meer.
Tijdje terug postte ik reminted van Fort Knox Five in deze draad, had je die nog gezien?
Ken je smaak nu een beetje, denk dat je dat ook leuk vindt.
Zat hier gisteren nog naar te luisteren;

Matt Bianco Hifi Bossanova - YouTube

Matt Bianco ook lekker ja. Die andere van Fort Knox kende ik niet.. ook lekker.. zitten ook wel wat Latin in.
Ben op zich niet zo heel erg van de Latin-achtige ritmes maar als het vergezeld gaat van een mooi arrangement/compositie kan ik heel veel waarderen. :) Soul/Jazz invloeden trek ik over het algemeen ook heel erg goed, en Disco :dj:

Die andere van Fort Knox kende ik niet.. ook lekker.. zitten ook wel wat Latin in.

Ja in 't eerste nummer zitten wat salsa invloeden maar ik weet niet of je verder hebt geluisterd want vanaf het tweede nummer is de rest geen latin.
Het derde nummer is gewoon funk dus ik weet niet hoe ver je gekomen bent?

Ja in 't eerste nummer zitten wat salsa invloeden maar ik weet niet of je verder hebt geluisterd want vanaf het tweede nummer is de rest geen latin.
Het derde nummer is gewoon funk dus ik weet niet hoe ver je gekomen bent?

had idd niet alles geluisterd.. maar ga het nog een keer opzetten. Funk vind ik ook zeer oke iig.

Ik luister trouwens best wel veel Sublime FM tijdens werk of als ik het kan ontvangen in de auto.. erg fijn station :) Hoorde vanmiddag deze nog. Erg mooi die Rhodes, die akkoorden.. en die stem :luv:

Back