Na Psychic TV mag een stukje Current 93 eigenlijk niet ontbreken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het genre witch house bestaat al een hele tijd, maar met name de laatste paar jaar ofzo komt er steeds meer uit Rusland. Het heeft een positief effect op de muziek, de Russen blijken om één of andere duistere reden (pun intented) er wel raad mee te weten.@ Disharmonic: erg mooi, thanks!
Het genre witch house bestaat al een hele tijd, maar met name de laatste paar jaar ofzo komt er steeds meer uit Rusland. Het heeft een positief effect op de muziek, de Russen blijken om één of andere duistere reden (pun intented) er wel raad mee te weten.
Ja, er zit ook spul bij wat minder geslaagd is, maar de huidige "Russische golf" pakt gunstig uit voor deze stijl. Het is trouwens lastig om echt tips te geven, het is -ondanks internet- nog niet zo gemakkelijk om de (goede) muziek te vinden. Als je zoekt op internet dan zie je dat men vaak allerlei typografische symbolen gebruikt voor artiestennamen en titels, dit is met opzet om het genre wat "underground" te houden en weg van de "mainstream", maar het maakt het zoeken wat lastiger. Als ik nog wat leuks tegenkom, dan PM ik je wel of ik zet het hier even neer.Ja, ik had van het genre gehoord, maar er nooit echt veel aandacht aan besteed - de dingen die ik gehoord heb, vond ik vaak niet heel denderend. Maar dit is wel heel erg goed! Mocht je nog meer luistertips in het genre hebben, zou ik een PM zeer waarderen.
Ik struin gewoon Youtube, Soundcloud enzo af op zoek naar iets dat interessant is.
Meat Beat Manifesto: Impossible Star. Klinkt weer geweldig ondanks ook wel weer een beetje meer van hetzelfde.
Ben fan, maar zit er niet bovenop. Meest recente wat ik van MBM/Dangers kende was deze https://www.discogs.com/Meat-Beat-Manifesto-22/release/7193612 , had geen idee dat ie inmiddels dus een nieuw album gemaakt heeft.