chrizz
.
-------------------
ook een tipje:
-------------------
als je een synth/sampler of wat dan ook aan het raam hebt staan, doe dan altijd iets tegen de zon, apparaten kunnen namelijk dan erg warm worden als de zon erop schijnt en dat gaat best stinken naar plastic (en dat ruikt behoorlijk, geloof mij maar) en apparaten kunnen er ook van kapot gaan (hoewel mij dat nog niet is gebeurd).
------------------------
einde mededeling
------------------------
ook een tipje:
-------------------
als je een synth/sampler of wat dan ook aan het raam hebt staan, doe dan altijd iets tegen de zon, apparaten kunnen namelijk dan erg warm worden als de zon erop schijnt en dat gaat best stinken naar plastic (en dat ruikt behoorlijk, geloof mij maar) en apparaten kunnen er ook van kapot gaan (hoewel mij dat nog niet is gebeurd).
------------------------
einde mededeling
------------------------
) apart te zetten...Die ouwe synthesizers zouden in die tijd ook niet meer dan de oudijzer prijs opleveren... 't ging niet eens om veel geld, nog geen tien mille, maar als daar even niet aan kunt komen heb je een serieus probleem..'k stond in die tijd ook bijna op straat omdat ik de huur (vanwege de prettige betalingsregeling) ook niet meer kon betalen...