Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is een vrij groot project,Ik wil goede componenten gebruiken en tevens wil ik het een beetje netjes in een metalen behuzing.. je zal begrijpen dat dit nogal kostbaar gaat worden, niet helemaal te vergelijken met de DT200 of DT300 programmers die ik verkoop. ik denk nog na over de manier waarop ik dit zou kunnen aanbieden, een soort van DIY project of bouwpakket... maar zover ben ik nog niet...Is er een inschrijving voor ofiets...of ben je nog niet in die fase?

Het is een vrij groot project,Ik wil goede componenten gebruiken en tevens wil ik het een beetje netjes in een metalen behuzing.. je zal begrijpen dat dit nogal kostbaar gaat worden, niet helemaal te vergelijken met de DT200 of DT300 programmers die ik verkoop. ik denk nog na over de manier waarop ik dit zou kunnen aanbieden, een soort van DIY project of bouwpakket... maar zover ben ik nog niet...

dat zijn een berg knoppies....
ik heb enkele jaren geleden een fb01 programmer gebouwd, dat waren al niet echt weinig knoppies.
![]()

Heb je daar een foto van? Of vertel eens meer![]()

Wil iemand misschien heel kort uitleggen waarom er zoveel parameters zijn t.o.v. traditionele synths?
Is FM zoveel complexer?
Woow heb jij daar een machine voor ?De printjes zijn binnen, binnenkort gaan ze in de machine om te bestukken...