Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Creatief zijn is een staat van de geest. Niet gearafhankelijk. Wel kan sommige gear gastvrijer zijn voor die toestand.
As je denkt dat je vroeger creatiever was, dan is dat misschien ook wel zo, maar dat ligt niet aan je setup. Meer aan dat je nu vastgeroester zit in patronen. Misschien dat je daarom ook zo'n afkeer hebt tegen dingen die de massa doet.. Omdat je daarin je eigen vastgeroestheid herkent. Probeer eens niet zo hard niet te doen wat anderen doen..Moejeskijken wat je dan ineens allemaal kan creeeren.
"In beperking toont zich de meester" - Goethe

"In beperking toont zich de meester" - Goethe

De klank is het belangrijkste van elke setup lijkt mij. ...
Jep, bij mij ook de variatie in klank; daarom zal ik niet zo gauw dezelfde soort bakkies van hetzelfde merk nemen. Ik ga dan eerder voor verschillende merken die elk een beetje hun eigen 'sound' hebben.
Jep, bij mij ook de variatie in klank; daarom zal ik niet zo gauw dezelfde soort bakkies van hetzelfde merk nemen. Ik ga dan eerder voor verschillende merken die elk een beetje hun eigen 'sound' hebben.
Dat betekent niet dat de meester beperking nodig heeft om meesterlijk te kunnen zijn.
Meer dat bij beperking alleen de meester nog uit de voeten kan.
Overigens denk ik dat veel mensen creativiteit en produktiviteit een beetje door elkaar halen.