Lounge (of zo)

ButtonPusher

Stamgast
Hèhè...je eerste nummer lijkt meer op trage Bubbling ;) Maar zeker chill... Even een tipje misschien voor je trompet (als je hem natuurlijker wilt laten klinken); let even op de stops van een noot ten opzichte van de volgende noot. Deze opverlappen elkaar haast...of zelfs net want ik geloof dat er een kort releasje op zit. Dat kan een echte trompettist natuurlijk nooit ;) Een heel kort 'room' galmpje past er ook nog wel over denk ik...

Nou... ff wachten tot nr 2 gedownload is ;)

Origineel geplaatst door Almeros
Hèhè...je eerste nummer lijkt meer op trage Bubbling ;) Maar zeker chill... Even een tipje misschien voor je trompet (als je hem natuurlijker wilt laten klinken); let even op de stops van een noot ten opzichte van de volgende noot. Deze opverlappen elkaar haast...of zelfs net want ik geloof dat er een kort releasje op zit. Dat kan een echte trompettist natuurlijk nooit ;) Een heel kort 'room' galmpje past er ook nog wel over denk ik...

Nou... ff wachten tot nr 2 gedownload is ;)

Almeros, dank voor de tips. Dat overlappen, daar had ik helemaal niet aan gedacht, maar dat is inderdaad nogal moeilijk voor een trompettist :) En ja, een galmpje zou inderdaad ook wel mogen, de trompet klinkt eigenlijk kurkdroog nu.

Origineel geplaatst door Almeros
Hmmm...vind track 1 interessanter... Ajj.. je track loopt totaal niet strak...elke maat zit er een soort wazig pausetje in. Wat gebruik je om mee te sequencen?

Ik heb voor die track Z-tracker gebruikt en een Motif. Ik heb die kleine pauze ook gemerkt en zou eigenlijk graag weten of het aan mijn PC, Motif of sequencer ligt (hopelijk niet de Motif...).

Heb nog even geluisterd, ik vind het nu ook nogal crappy eigenlijk. Eigenlijk laat ik een track beter een paar weken rusten, als ik dan opnieuw luister weet ik of hij de vuilbak in moet. :stupid

Bedankt om de tracks te beluisteren in elk geval ! :doei:

Back