[House/ Techno] Solid - Resource

Uhm, nul reacties is wel erg weinig?!

Is het echt helemaal kut? Liever dat dat dan maar gezegd wordt, want nu is het ook zo stil.

En als je het wel wat vind mag je het ook zeggen.

Iemand?

:D Oké komtie:

MINIMALER MAKEN. Ik vind dat akkoordje dat je er op 6 sec. in gooit - en sorry voor de directheid - volslagen k*t. De track zou er naar mijn bescheiden mening 100x beter van worden als je die weg zou laten. synthje dat er op 3 minuten inkomt vind ik op het randje; bijna te vrolijk. Basis (het geluid waar je mee begint, percussie en de baslijn) vind ik erg lekker!

Ik heb m geluisterd en ik heb niet gereageerd omdat ik er weinig over kon zeggen. Het was niet echt mijn stijl, en ik vond het niet slecht, de mix klonk wel goed hoor.

Ik kan zelf ook nooit zo goed inschatten waarom Jaimie Fanatics minstens 50 replys krijgt bij een matige track, en andere maar 2 of 3 bij soms zelfs goeie tracks. Mensen reageren ook als ze het kut vinden, dus ik zou het niet al te serieus nemen wanneer er weinig mensen replyen. Wanneer ik wel luister en niet reply komt het doordat de muziek niet in mn straatje is en ik er weinig over kan zeggen.

Origineel geplaatst door Hazes
Ik vind dat akkoordje dat je er op 6 sec. in gooit - en sorry voor de directheid - volslagen k*t. De track zou er naar mijn bescheiden mening 100x beter van worden als je die weg zou laten. synthje dat er op 3 minuten inkomt vind ik op het randje; bijna te vrolijk.

Ok, ik ga hard werken aan die 2 dingen.

En over je directheid... tja, als ik er niet tegenkon had ik 't niet moeten vragen. En ik heb er uitdrukkelijk wel om gevraagd. Dus, bedankt voor je input!

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Dus, bedankt voor je input!

Graag gedaan :okdan: 't Is gewoon dat ik ook niet altijd de tijd heb om te luisteren en iets zinnigs (ok kunnen we over twisten ;) ) te zeggen. Ben benieuwd naar een eventuele tweede versie.

Groeten van Dennis

Hey deze track is cool! Sfeervolle techno :) Niks mis met dat akkoordje volgens mij. Lekker groovy en die reverbs geven het geheel een aardige sfeer. Pas wel op dat je niet al te veel verzuipt in de reverb. Contrast tussen droge geluiden en reverb is vaak wat het beste werkt.
Verder helemaal goed, dus ga zo door.
Wat heb je hiervoor gebruikt trouwens?

Ikzelf vind het stringetje ook helemaal niets eigenlijk. Nummer neemt naarmate de melodie toeneemt steeds meer afstand tot mij. Vind het basslijntje een leuke melodie hebben. Ik zou er een lekkere minimale 100% Isis funky track van breien. Check die eerste track van haar nieuwste cd eens.

De percussies zijn lekker, maar ik vind ze helemaal niet duidelijk klinken. Misschien beetje oppeppen met EQ of attack (compressie)?

Succes in ieder geval. Vind het dus een lekkere track, maar die strings vind ik er gewoon totaal niet lekker bij, misschien als ze op een andere noot aangeslagen worden en wat langer worden en/of gigantisch omlaag gepitched worden. Beetje a la Alexander Kowalzki?

bla bla bla

succes

(dit na aanleiding van eerste mp3)

Nice Track! (de 2e.. de 1e was er nie meer..) Ja, lekker zomers strand-house track :)

Ja, lekkerz :biertje:

YEAH!! megaverbetering. Misschien zou je voor het soundje dat er vanaf 2.30min. inkomt nog een ander geluidje kunnen gebruiken, iets te te clubby wellicht (en niet zo'n origineel geluid meer). Verder wordt ik hier volkomen blij van! super.

ik vind het erg lekker, mooie warme sounds en een lekkere percussie partij. alleen de baslijn mag iets duidelijker van de rest van de geluiden gescheiden worden.

Klinkt zeker goed!

Ik zou alleen wel het een en ander aan de reverb veranderen. Naar mijn idee net iets teveel en niet de juiste. Zoals een voorganger al zei, zorg voor iets meer contrast.

Daarnaast misschien wat meer fx geluidjes erdoor...?

Back