Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Jeroen
Gewoon wat bugfixes, neem maar een kijkje op de waldorf site.
Grtz,
Jeroen
Origineel geplaatst door marcuuu
Als ik jouw was zou ik geen MQ lite Versie nemen 16 stemmig.
Origineel geplaatst door druid
Blinx25 stemmen als je de patches niet te ingewikkeld maakt... voor alle parts!
Origineel geplaatst door Blinx
Wanneer neemt het aantal stemmen af dan?

Origineel geplaatst door Zoidsity
Hmm, ik zou 'm juist aanraden* (voor die prijs) als je nog nix aan V.A.'s hebt.. Als je al een Virus (c) hebt zou ik 't zonde vinden. Ik was namelijk eerst ook aan 't kijken voor een mQ, totdat ik de Virus C ging checken....
*) Aanraden in de zin van: geen slechte VA en zeker leuk=> geen miskoop!! Maar niet zo van: DIT is de 'BESTE' V.A.!!

Origineel geplaatst door Yoozer
De Virus B is eerder te vergelijken met een Q rack (en de Virus Rack classic met de Micro Q).. maar het gaat niet alleen om de stemmen. Ikzelf zou nu (als ik kon kiezen tussen een mQ Omega en een Virus B) toch gaan voor de Virus. Niet omdat de sound van de mQ me tegenvalt, maar 't zijn simpelweg meer knoppen en meer sounds die 't 'm doen.
Dus, heb je al gekozen?![]()
Origineel geplaatst door mario
Ik heb niks meer met Waldorf, geluid bevalt me op een één of andere manier niet.
Origineel geplaatst door DaVitch
ik heb een Q omega ... een vriend heeft heeft zowel een Q+ als de virus KC, ik heb ze alle 3 gebruikt en mijn persoonlijke mening is dat de sounds die uit de Q/Q+ komen een stuk vetter / beter zijn dan die uit de virus.
Die gap maakt de virus dan weer goed met zijn massas effecten die je erover kan draaien.
Zonder die effecten is de virus zeker inferieur aan de waldorf.
maar ja ... das mijn opinie
+Origineel geplaatst door ButtonPusher
Ik heb een tweedehandse Virus B rackversie en de MicroQ (wel de Omega, 75 stemmige) zien staan voor resp. 650€ en 600€. Moeilijke keuze. De Virus B is wel maar 24 stemmig, denk ik.

Origineel geplaatst door DaVitch
ik heb een Q omega ... een vriend heeft heeft zowel een Q+ als de virus KC, ik heb ze alle 3 gebruikt en mijn persoonlijke mening is dat de sounds die uit de Q/Q+ komen een stuk vetter / beter zijn dan die uit de virus.
Die gap maakt de virus dan weer goed met zijn massas effecten die je erover kan draaien.
Zonder die effecten is de virus zeker inferieur aan de waldorf.
maar ja ... das mijn opinie
.