Solderen moet je leren...

Stoer mwoah, het is gewoon een manier om je spullen te bouwen. Ziet er echt mooi uit PWM:halleluja
@marcmarc, het kan allemaal als het maar werkt. Maar wel een bak werk zeg.

Hier eindtrapjes met actief filter.
en dat line mixertje klaar.

Sja,
Als het niet bestaat bouw ik het zelf.

Attachments

• 2015-03-19 17.03.30.jpg
    2015-03-19 17.03.30.jpg
    40,8 KB · Bekeken: 118
  • 2015-08-02 20.25.47.jpg
    2015-08-02 20.25.47.jpg
    49,5 KB · Bekeken: 127
Hey bedankt PWM, die winkel wou ik zoiezo eens bestellen, ook vanwege die condensator waardes die hun wel hebben.
Ook nog een linkje voor die afstandsbusjes ?, of een engelse vertaling ook goed.
grt

Joe.
http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewProd&productId=790

Het is off-topic maar toch:
Ik nodig alle synthforumers uit om mee te varen met Sail Amsterdam 2015 op mijn geweldig bootje: de Bombarie. Je kan dan onder het genot van deze ervaring eindeloos diepzinnig kletsen/lullen over synth's

Ik kan helaas ook niet. Ben niet eens in de stad..
En wow wat een project..!

Stoer mwoah, het is gewoon een manier om je spullen te bouwen. Ziet er echt mooi uit PWM:halleluja

Thanks!

Nog eentje over gaatjesbord... ik zweer inmiddels bij deze. Proto board in breadboard layout. Ideal als er veel DIPs op zitten. En gelijk ook het formaat van de gemiddelde modular-module.

Attachments

• IMG_8605.jpg
    IMG_8605.jpg
    62,3 KB · Bekeken: 121
Laatst gewijzigd:
Het is off-topic maar toch omdat het oprecht is:
Ik nodig alle synthforumers uit om mee te varen met Sail Amsterdam 2015 [...] en ook ongelooflijk van mij genieten ;)
Het laatste is natuurlijk onweerstaanbaar! Grappig, deze uitnodiging speciaal voor de soldeerders (en aspirant-soldeerders) op dit forum :P en ik zie dat je naast soldeerles ook vaarles geeft! Maar wij varen al mee op het bootje van de buren, mits ze het niet zijn vergeten. Veel plezier, de weersverwachting is gunstig! :okdan:

Hmmm, dat board met reeds dil ic layout heb ik ook liggen, maar nog nooit vond ik dat het handig was voor een ontwerp behalve een relais board met 20 kleine relais en aanstuurtorretjes.
Vroeger - toen ik nog jong enn onbezonnen was - scgreef ik voor de Atari mijn eigen programma waarmee je van alles en nog wat kon tekenen. Een uitgeklede versie kwam onder de naam "Vero Image"uit. Daar kon je handig Vero Board layouts mee tekenen.
http://marcmarc.home.xs4all.nl/soft/vero.htm

Later ging ik het met Circad doen. Vooral de DOS versie was ranzendsnel en met de keystrokes was het snel ontwerpen voor Vero Board.

Voorbeeldje met Circad (eagle is me te onhandig: al die muisklikken om iets simpels te verplaatsen).

Attachments

• base01mn.jpg
    base01mn.jpg
    79 KB · Bekeken: 116
Back