Niemand hier ontvangt graag een gebruikt artikel als ze denken iets nieuws te kopen. Jouw gedrag zorgt ervoor dat er meer "nieuwe" producten verkocht zullen worden. Je wilt zelf niet de moeite nemen om gewoon te gaan luisteren naar je spreakers en dan een keus te maken. In mijn optiek is een retour beleid er puur om iets terug te sturen als je het als een miskoop ziet.
Niet om als een lambal in te kopen en retour te zenden omdat het kan......
In je andere topic zeg je dat je verwacht dat er een aftrek zal plaatsvinden, maar volgens mij weet je dondersgoed dat je gewoon je volledige aankoop bedrag retour krijgt. Anders is twee keer 50 euro verlies op een set budgetmonitors wel een fors bedrag.
Ik weet dat helemaal niet dondersgoed.... En die 50 euro was maar gewoon een schatting/gedachte.
Ik vind het altijd wel prettig zaken doen bij de Bax en heb nog nooit het idee gehad dat ik een gebruikt artikel kreeg. Ik vind je bestelgedrag immoreel omdat je kunt weten dat er met jouw bestelling onevenredig veel handelingskosten gemoeid gaan. Buitenproportioneel zeg maar, voor een setje budget speakers.