Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om hem zo goedkoop mogelijk te maken waarschijnlijk.Het valt mij wel op dat deze geen midi-out heeft en geen usb-aansluiting.
Veel drumcomputers hebben enkel midi in.. En usb is ook niet gangbaar bij oudere apparaten.Wie heeft eigenlijk zoal ervaring met de Zoom RT-223?
Ben hier wel zeer benieuwd naar.
Het valt mij wel op dat deze geen midi-out heeft en geen usb-aansluiting.
Die Zoom wordt nog steeds nieuw verkocht. Ik heb eigenlijk nergens informatie gevonden over wanneer dat ding op de markt kwam...En usb is ook niet gangbaar bij oudere apparaten.
Omdat hij geen midi interface heeft zeker?Waarom zou je usb willen op dat ding?

Die Zoom wordt nog steeds nieuw verkocht. Ik heb eigenlijk nergens informatie gevonden over wanneer dat ding op de markt kwam...
![]()

Net zoiets als de Alesis SR16 drummachine die is volgens mij iets van 20 jaar op de markt geweest![]()
2005 kan wel kloppen, eerder zou ik ook zo geloven. Het verbaast me dat die dingen nog op de markt zijn.. Ik heb zelf de grotere versie, een RT-323 (te koop) en op zich heb ik er wel geinige dingen meegedaan, ook veel gebruikt voor gitaarspielerij, maar ik zou 't nu niet zo snel meer kopen. Sowieso niet nieuw, tweedehands zijn ze voor een habbekrats te krijgen, en inmiddels heb ik ook al enkele jaren een iPad. Dan is zoiets al vrij snel overbodig. Waarschijnlijk klinkt de Zoom wel beter dan een Akai Rhythm Wolf, dat dan weer wel.
Goed topic, herinnert me eraan dat ik mijn advertentie eens moet bumpen.![]()