Zoom RT-223

foto

Attachments

• RT-223.jpg
    RT-223.jpg
    51,2 KB · Bekeken: 70
Wie heeft eigenlijk zoal ervaring met de Zoom RT-223?

Ben hier wel zeer benieuwd naar.

Het valt mij wel op dat deze geen midi-out heeft en geen usb-aansluiting.
Veel drumcomputers hebben enkel midi in.. En usb is ook niet gangbaar bij oudere apparaten.

Waarom zou je usb willen op dat ding?

2005 kan wel kloppen, eerder zou ik ook zo geloven. Het verbaast me dat die dingen nog op de markt zijn.. Ik heb zelf de grotere versie, een RT-323 (te koop) en op zich heb ik er wel geinige dingen meegedaan, ook veel gebruikt voor gitaarspielerij, maar ik zou 't nu niet zo snel meer kopen. Sowieso niet nieuw, tweedehands zijn ze voor een habbekrats te krijgen, en inmiddels heb ik ook al enkele jaren een iPad. Dan is zoiets al vrij snel overbodig. Waarschijnlijk klinkt de Zoom wel beter dan een Akai Rhythm Wolf, dat dan weer wel. ;)

Goed topic, herinnert me eraan dat ik mijn advertentie eens moet bumpen. :okdan:

Volgens mij gebruikt Jamal Moss Hyroglyphic being zo een ding. Dat ding heeft best wel een cult status in bepaalde kringen...altijd wel eentje willen proberen maar nooit van gekomen

Hoeveel versies zijn er nou van? Volgens mij waren die dingen er al eind jaren 90 in een bepaalde vorm?
wist niet dat ze nog nieuw werden verkocht/gemaakt
Net zoiets als de Alesis SR16 drummachine die is volgens mij iets van 20 jaar op de markt geweest :koffie:

Volgens mij was er een RT-123, 223, 234 en 323, in opvolgende mate van uitbreiding, plus nog een street beat versie (of iets dergelijks). Die laatste was dan bedoeld voor de hiphop-markt, maar ik weet niet of 'ie ook echt verschilde van de rest, volgens mij was het meer een 223 met wat meer hiphop-ritmes erin gebakken.

Niet dat ik nou zo'n Zoom-fan ben, ik onthou die shit gewoon, zelfs na tien jaar.. Dat krijg je als je te weinig dope gebruikt. :erm:

Net zoiets als de Alesis SR16 drummachine die is volgens mij iets van 20 jaar op de markt geweest :koffie:

De SR16 stamt uit 1990 en is nog steeds nieuw te koop. De RT-223 komt uit 2005 en is ook nog altijd nieuw te koop.

2005 kan wel kloppen, eerder zou ik ook zo geloven. Het verbaast me dat die dingen nog op de markt zijn.. Ik heb zelf de grotere versie, een RT-323 (te koop) en op zich heb ik er wel geinige dingen meegedaan, ook veel gebruikt voor gitaarspielerij, maar ik zou 't nu niet zo snel meer kopen. Sowieso niet nieuw, tweedehands zijn ze voor een habbekrats te krijgen, en inmiddels heb ik ook al enkele jaren een iPad. Dan is zoiets al vrij snel overbodig. Waarschijnlijk klinkt de Zoom wel beter dan een Akai Rhythm Wolf, dat dan weer wel. ;)

Goed topic, herinnert me eraan dat ik mijn advertentie eens moet bumpen. :okdan:

Wel bizar dat de RT-223 nog steeds op de markt is, aangezien deze van 2005 is.

En wat zijn de verschillen verder tussen de RT-223 en RT-323?

Back