Als je nou eens geld had.....

Als je nou eens geld had.....

• Andromena

Stemmen: 22 57,9%
  • Memorymoog(lintronics)

Stemmen: 10 26,3%
  • Xpander

Stemmen: 6 15,8%

• Totaal aantal stemmers
    38
Origineel geplaatst door Catscan
Als ik jou was zou ik deze niet nemen.....heel!!! (net als de gewone mm)erg onstabiel.....
en de midi van dat ding is niet echt geweldig zeg maar...
Je hebt inderdaad onstabiele versies, maar ook stabiele. Ik wil uiteraard een stabiele met autotune.

Ben al blij zat als ik eens mijn Virus eens op mijn PC kan gaan gebruiken. Oude geluidskaart

Wat een domme vraag zeg.

Alle 3 natuurlijk. ;)

Meer is altijd beter.

Hmm, ik denk toch een Andy als ik uit deze 3 moet kiezen. Echter, als ik gewoon het geld had, dan zou ik lekker wachten op de M5 denk ik. Of een paar andere (semi)(modulair) analoog spul scoren. Een M.A.R.S. met controller en een Red Square en dan nog wat spul. Gewoon omdat het leuk is :D

Trouwens, Bart, ik heb m'n SQ80 en ik zal als het lukt dit weekend mp3tjes trekken...

Origineel geplaatst door n0_key
Hmm, ik denk toch een Andy als ik uit deze 3 moet kiezen. Echter, als ik gewoon het geld had, dan zou ik lekker wachten op de M5 denk ik. Of een paar andere (semi)(modulair) analoog spul scoren. Een M.A.R.S. met controller en een Red Square en dan nog wat spul. Gewoon omdat het leuk is :D

Trouwens, Bart, ik heb m'n SQ80 en ik zal als het lukt dit weekend mp3tjes trekken...

cool let me know!

de andy denk...

waarom ?! dnek gewoon omdat ik niet zo'n vorige generatie apparatuur freak ben ;)

Die MemoryMoog heeft te veel kuren.

Die Xpander is echt om te :{

Maar als ik echt moest kiezen dan ging ik toch voor de..... TADAAAAAA!!!!!

Attachments

• androtam2.jpg
    androtam2.jpg
    73 KB · Bekeken: 74
geef mij die meidmaar hehehe kan ik veel meer plezier mee hebben 8o)

(ja ik weet het is puberaal zielig en seksistisch praat van mij ..... maar doe toch maar hihi ):{

Sja, ik zou alle 3 eigenlijk niet kiezen als ik geld zat had..

Maar als ik moest kiezen tussen die 3 dan zou ik erg twijfelen tussen de Andromeda en de Xpander..

Xpander ziet er gewoon super uit (ik heb nog maar een paar sounds ervan gehoord..), maar ik heb tog gekozen voor de Andromeda: toetsen & gave sound.

MOOG vinnik te gehyped, en ik zou dan eerder voor een Voyager gaan..

Origineel geplaatst door shortwave
[off-topic]
Zeg knul, die dame is veel te oud voor jou...

En kom nu niet met: "op een oude fiets moet je het leren" ;)
[/off-topic]

die zal toch niet ouderzijn dan 23 denk ik.... ;)

moet maar weer eens langs gaan bij musichouse :P

Origineel geplaatst door 6 trak

gooit muziekhuis nu ook al PRO-stituees in de strijd...?! of er is door een 'inmate' des huizes stevig ge-fotosoept... :D

Ze had toch op z'n minst de "G" kunnen bewerken of zou ze de weg kwijt zijn? ;)

Muff zou even on topic voor een Andromeda gaan.

Back