CEM3394

Ik wil er wel een paar bestellen, altijd al eens met van die chippies willen spelen. Als ze aankomen kun je er dan een paar overnemen. Hoeveel zoek je er?

Ik heb een bescheiden hoeveelheid besteld. Op zich heeft alibaba een ebay-achtig retourbeleid, vooral zaak dat iemand ze, als ze binnen zijn, even kan testen. Ik meld me wel even als ze binnen zijn.

Dat klopt

Dat klopt

Ali Baba betekend vieze dief!

Maar je weet denk ik ook wel dat het een enorm groot commercieel netwerk is met een omzet van billions and billions of dollars? Het zijn echt niet allemaal oplichters hoor.
Je kan er van alles kopen.

Het is alleen vreemd dat zulke zeldzame chips daar gewoon verkrijgbaar zouden zijn maar het is niet uit te sluiten.

het zijn waarschijnlijk condooms met als merknaam cem3394....:D

ben erg benieuwd.
( vooral aangezien doepfer de complete voorraad op de wereldmarkt heeft opgemaakt aan een of ander apparaat.)

:peukie:

Gelijk een test case voor het retourbeleid van alibaba voor me. We merken het wel.

en? heeft iemand die de chips heeft besteld ze al binnen? :benieuwd:

Ik ben nog aan het wachten. Tracking op ali hangt nog steeds achter de chinese muur.

Mogelijk werkt die tracking alleen voor het gedeelte van het traject binnen China. Dat had ik onlangs met een paar pedaaltjes.

ja tracking kan raar zijn, ik bestel ook regelmatig bij Ali (express/baba)
vooral als het gewoon door de brievenbus kan en niet hoeft te tekenen kan je het niet meer tracken

Nog niet binnen en buyer protection verloopt in 4 dagen. Ik heb de verkoper de kans gegeven om de termijn met nog een week te verhogen, anders open ik een dispute.

Back