Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het ondertussen opgelost en het klinkt overal goed nu. Bedankt voor de tips!

![]()
Maare, als je in een totaal geisoleerde studio zit zonder reflecties, dat luistert ook echt niet relaxt ofzo. Ik vond het in ieder geval niks.
Ietswat aan reflecties is ook wel prettig, zolang er maar geen problemen ontstaan.
De beste plek om te mixen, zij het onpraktisch, zou zijn op een open veld (liefst enkele meters boven de grond), waar je zonder reflectieproblemen, precies kunt horen wat uit je luidsprekers komt.
Niet echt mijn clienteel maar ja... Mensen die je muziek beluisteren in een normale ruimte met reflecties hebben hier namelijk geen boodschap aan...Dus wat heb je nu gedaan?

Dit is een top tipals je muziek maakt voor zwevende boeren of leviterende daklozen...
Niet echt mijn clienteel maar ja... Mensen die je muziek beluisteren in een normale ruimte met reflecties hebben hier namelijk geen boodschap aan...

In een anechoische kamer (= 0 reflecties) gaan zitten luisteren, is inderdaad niet prettig; je kunt er zelf letterlijk misselijk van worden, omdat het onnatuurlijk is.