Probleem Wasp synth fruityloop

PaRaDoX

Hardcore Junky
hallo allemaal,
Ik heb een probleem met de wasp synth in fruityloops. Een beetje lastig uitteleggen misschien maar ik probeer het toch:
als ik een nummer maak waar ik deze synth in gebruik als wave of mp3 bestand exporteer dan vallen er willekeurig een aantal milli secondes weg. :confused:
je krijgt dan een heel raar effect. soms wel grappig maar meestal spoort het dan niet helemaal meer en het is niet hoe ik wou dat het klonk.
Dat probleem heb ik ook alleen bij deze generator en niet eens bij elk nummer waar ik die synth in heb gebruikt. Is er iemand anders die dat ooit heeft gehad of (nog liever) iemand die weet hoe je dit probleem kan oplossen :eureka:
Let Me Know !!!

stiltes aan het begin van de track of constant random door de hele track heen?

Ik weet niet of het hetzelfde is maar bij mij heb ik het ook met de pro-53 en dergelijke softsynths. Mijn oplossing is door het gewoon Soundforge op opnemen zetten en dan fruityloops afspelen klaar is kees. Bovendien ben ik niet te spreken over het exporteren vanuit fruitloops klinkt niet lekker daarom adviseer ik altijd je nummers op te nemen en niet te exporteren.

cyan: door het hele nummer door. Soms helemaal niet en dan ineens weer een paar seconde dat er hele kleine stukjes weg valle. word je kei gek van geloof maar. }:|

Exilim: dat is een goeie ja..opnemen met soundforge. Ik gebruik meestal cool edit pro maar daar zal da ook wel mee gaan.
nooit geprobeerd eigenlijk. ik weet alleen niet of dat voor mij de oplossing is want met mijn laatste nummer -waar ik dat probleem mee had- gebeurde dat ook toen ik het nummer aan het maken was. maar alleen de eerste 64 beats. daar had ik wel een oplossing voor gevonden (8 bar eerder die synth invoeren en de velocity van die 8 bar op 0 zetten) maar toen ik het nummer exporteerde had dat dus geen effect en vielen er nog steeds stukjes weg dus dan zou ik elke keer zo met die synth moeten werken terwijl ik daarmee beter overweg kan voor t maken van hardcore/industral/tekno als met de andere standaard ingebouwde generators/synths.
KUT ZOOI maar toch bedankt voor de replies

Paradox vraagje wat voor geluidskaart heb je want daar kan het ook aan liggen. Met zo'n standaard kaartje wordt je proccesor namelijk veel te snel overbelast in fruity. Test maar eens zonder effecten helemaal kaal kijken of hij dan nog steeds moeilijk doet.

anders wasp vsti probere ?

Origineel geplaatst door Exilim
Paradox vraagje wat voor geluidskaart heb je want daar kan het ook aan liggen. Met zo'n standaard kaartje wordt je proccesor namelijk veel te snel overbelast in fruity. Test maar eens zonder effecten helemaal kaal kijken of hij dan nog steeds moeilijk doet.

Ik heb een creative soundblaster live 1024 nix speciaals dus maar goed genoeg dacht ik. nou heb ik hier niet veel verstand van hoor. Mijn computer is zowiezo kei gaar. AMD Athlon 700, 64mb ram en totaal fucked up. tijd voor een nieuwe...ja ik weet het...ben aan het sparen!

waveglider: hoe bedoel je wasp vsti probere? ik heb nu de voledige versie van de wasp generator uit fruityloops. bestaat er nog een andere wasp synth of wa?

Ik heb nog gezogd naar de wasp vsti maar dat blijkt inderdaad dezelfde te zijn als die standaard als demo bij fruityloops is ingebouwd. Ik hoop dat er nog meer reacties komen want ik weet nu eigenlijk nog niet hoe ik dit het beste op kan lossen. Dus......zijn er nog meer mensen hier die dit ook ooit met de wasp synth hebben gehad laat het hier a.u.b. weten.

Ik heb nog gezogd naar de wasp vsti maar dat blijkt inderdaad dezelfde te zijn als die standaard als demo bij fruityloops is ingebouwd. Ik hoop dat er nog meer reacties komen want ik weet nu eigenlijk nog niet hoe ik dit het beste op kan lossen. Dus......zijn er nog meer mensen hier die dit ook ooit met de wasp synth hebben gehad en evt. weten hoe dit te verhelpen is.... laat het hier a.u.b. weten.

is inderdaad dezelfde, maar werkt via een andere manier he ... dus mischien heb je je probleem daar niet mee...
weet het ook niet - was maar een gok :dubbel:

Back