Supermoduul rails

bob303vs909

Ach und Weh
Volgens mij niet meer bij supermoduul te bestellen, als die site überhaupt nog in leven is. Ik kan me alleen herinneren dat hij oude vieze rails aanbood. En volgens mij was er hier iemand die er een hele berg van heeft besteld.
De vraag dus, heeft er iemand nog supermoduul rails waar hij van wil? Ze waren volgens mij ook cheap, vandaar :-)

wat voor rails zijn dat precies?

is daar niet een mooi alternatief voor? zoals dit van Fischer Elektronik. (bij www.reichelt.de)

2xmQEoz.png

EsY9eJe.png

supermoduul

supermoduul

Rackrails zijn nog leverbaar, zojuist nog besteld..

"tekst van hun site"
Deze profielen moeten worden gereinigd en zijn daarom
momenteel niet leverbaar

Wanneer U deze toch besteld, dan worden ze geleverd "as is "
dwz stoffig en mogelijk sporen van ongedierte. 863
19"RACKPROFIEL € 2,85
blank, lengte 1 mtr

Rackrails zijn nog leverbaar, zojuist nog besteld..

"tekst van hun site"
Deze profielen moeten worden gereinigd en zijn daarom
momenteel niet leverbaar

Wanneer U deze toch besteld, dan worden ze geleverd "as is "
dwz stoffig en mogelijk sporen van ongedierte. 863
19"RACKPROFIEL € 2,85
blank, lengte 1 mtr

hoera!
Dat wilde ik weten. Thanx.

Je moet effe op het streepje klikken rechts onder langs het plaatje van de rails, dan kom je in een "secret menu":P

Weten jullie trouwens waar dit soort rail vandaan komt? Ik heb het wel is gevonden bij een Amerikaanse leverancier, maar als iemand weet waar dit in Europa te leveren is?
double_side3-420.jpg

Laatst gewijzigd:
Het gaat hier om een dubbele rail, die ook op z'n kop bij wijs van spreken zou werken.
Zo hebben ze dus ook de voorkant bij 4ms opgelost door 2 te stapelen.

Kan het mij vergissen maar heb het nog nooit bij Clicks & Clocks gezien (indien überhaupt jou antwoord op mijn vraag was).

Het gaat hier om een dubbele rail

Volgens mij op muffwiggler gelezen dat die nergens verkrijgbaar zijn, fischer elektroniks (de reichelt rails) heeft ze wel op hun site staan maar deze worden nergens verkocht, zelf ook weleens naar gezocht.

Heeft iemand tips hoe ik het beste de supermoduul rails bevestig?? hier zit natuurlijk geen schroefdraad in.

Ik ben van plan met de laser snijder uit mdf een omhooglopende case/skiff te maken. nu moet dit natuurlijk wel stevig in elkaar zitten, vooral de middelste rails vind ik moeilijk, het enige wat ik kan bedenken is om ze aan een bout te laten hangen. lijkt mij niet een super oplossing.

Alle tips zijn welkom..

p.s. triplex is misschien een beter idee?

Er zit in de zijkant schroefdraad.....anders boutje, moertje, hoekje, schroefje.

Nee geen schroefdraad, ik zit nu naar ''self tapping screws'' te kijken.

Ik denk dat dat de mooiste manier is, iemand ervaring mee?

Gek die van mij hebben dat wel..je bedoelt toch de rails zoals op dit plaatje van hun site:
1500.jpg

Daar gaan aan de zijkant bouten in.

Back