Op zoek naar de meest waardeloze synth-patch

Ondanks dat ik het een geweldige synth vind heeft de Parkito toch ook een aantal patches waar ik mijn wenkbrauw bij ophaal..

Attachments

• Parkito_patchA39.wav
    187,6 KB · Bekeken: 141
Ondanks dat ik het een geweldige synth vind heeft de Parkito toch ook een aantal patches waar ik mijn wenkbrauw bij ophaal..
+1 Zo zie je maar, zelfs zo'n powerhouse als Parkito heeft zijn imperfecties.

Geldt ook voor de hoover. En die orgel bass uit de nineties. En het house pianootje van daarvoor. En die kwijl DX piano daarvoor. En die stink octaaf seq bass van daarvoor.
Strikt genomen zijn het met name die dombo deuntjes die het irritant maken, en maar kopiëren van elkaar.:eureka:
Dit brengt mij op ideeen :D

Patch 31 van ROM 1 van de DX7 genaamd 'Train'.

Wie zou dat nu in hemelsnaam willen/kunnen gebruiken ?

skip naar 3:14 :stupid

Koop een Roland MC 303, heb je meteen een hele bak vol waardeloze patches of een Yamaha CS1x.
Lekker cheap en je krijgt waar voor je geld nu terwijl toen ze nieuw waren je eieren voor je geld kreeg.

Moet toegeven dat de CS1X nog wel een beetje een fun factor had maar de MC-303 was toch een bak vol waardeloze sounds zeg, alleen in t leven geroepen om mensen te verwarren en iets te verkopen met 303 in de product naam. Volgens mij komt het lead soundje uit: Fuck The Police van 3 steps ahead uit de MC-303.

Behoorlijke kut sound, zelfs voor die tijd al!

Back