Groupbuy Mutable Anushri (eurorack) kits

@GentleG: ok, bedankt!

Ik heb de firmware met volgende commando geschreven:
Code:
avrdude -p m328p -c avrispmkII -P usb -B 1 -vv -U flash:w:anu_bootloader.hex:i -U flash:w:anu_0.92.hex:i -U lfuse:w:0xff:m -U hfuse:w:0xd4:m -U efuse:w:0xfd:m -U lock:w:0x2f:m

Weet niet of jij hetzelfde gedaan hebt?

Ik heb een goedkoop chinees flash-ding: usbasp

In Notepad++ maak ik een bestand met daarin:

Code:
avrdude -B 100 -V -p m328p -c usbasp -P usb -e -u -U efuse:w:0xfd:m -U hfuse:w:0xd4:m -U lfuse:w:0xff:m -U lock:w:0x2f:m

avrdude -B 1 -V -p m328p -c usbasp -P usb -U flash:w:anu_0.92.hex:i -U flash:w:anu_bootloader.hex:i -U lock:w:0x2f:m

Deze file sla ik op in de map met de hex files als: burn.bat
Dan run ik deze .bat

@joeribl: ik gebruik meestal Atmel Studio 6 met STK500 programmer: hex-file laden en branden vanuit deze omgeving gaat vrij gemakkelijk.
Moet nog aan de printplaten beginnen en een 328p halen om te flashen:)

Heeft iemand al een werkende combinatie op basis van de hier bestelde printplaten?

@joeribl: ik gebruik meestal Atmel Studio 6 met STK500 programmer: hex-file laden en branden vanuit deze omgeving gaat vrij gemakkelijk.
Moet nog aan de printplaten beginnen en een 328p halen om te flashen:)

Heeft iemand al een werkende combinatie op basis van de hier bestelde printplaten?

Salpeter, je bent een van de weinige die een PCB set zonder MCU wilde hebben. Dus de rest zit te wachten tot ik eindelijk wat werkends heb.

Mijn CS is bijna compleet, maar mis nog de CD Pots en twee schakelaars. De pots heb ik hopelijk deze week binnen. Verwacht dat ik dan de boel kan testen. Heb alles met Alpha 9mm Pots opgebouwd. Dus metal en round.

ok, misschien kun je wat foto's posten van de print in opbouw, lijkt me leuk?
zal er binnenkort ook eens werk van maken dan:)

Lucky You dat je al aan het bestellen bent ! Heb noch steeds geen idee hoe ik aan een print kan komen ....

10996071_10208213377397851_4696669265651999874_n.jpg

vandaag ook een pakketje van Mouser ontvangen, gelijk maar even aan de slag gegaan..

zo, eindelijk weer wat meer tijd gehad voor de anushri, afgezien van een IC'tje zit alles er nu zo'n beetje op.

ik ben nu bezig met de frontplate. Ik heb de expander er bij aan gemaakt zodat het 1 plate wordt. verder nog wat kleine aanpassingen gedaan, zoals de lijn onderaan doortrekken, dubbele logo's (ivm met merging frontplaten) verwijderd.

dit wordt het uiteindelijke ontwerp (screenshot vanuit illustrator)

8O0c7v8.png

En dit wordt dan het ding uit aluminium (srceenshot frontdesigner)

zVx63yv.png

Gaarne even goed checken op fouten! ik heb de .ai en de .fpd in de bijlage zitten

qua prijs bij 10 stuks zit ik nu alleen voor het frezen op 32 euro per front.
met print zal dat ongeveer op 60 euro liggen, precieze bedragen hoor ik nog.

Dus wellicht is het een idee om nu even te inventariseren wie er definitief mee doet met de frontplate...

:doei:

Attachments

• anushri.zip
    486,6 KB · Bekeken: 69
Je gaat me toch niet vertellen dat die layout écht in kleur is hè ?

Ik Willum ! (1x )

(Ook al heb ik nog geen print. Die moet ook nog wel een keertje binnen kunnen hengelen)

Back