Groupbuy Mutable Anushri (eurorack) kits

Ik heb gisteren het mainboard afgebouwd. Alle voltage checks OK. Dus ik dacht :okdan:

Helaas geen geluid en zelfs geen ploppende opamps bij aan/uit schakelen. Ik heb gisteren gelijk een scope besteld. Want zonder ga ik niet verder komen.

Dat is maar goed ook.
Het geluid loopt via de control pcb en weer terug :)

Dat is maar goed ook.
Het geluid loopt via de control pcb en weer terug :)

Ah, thanks dat verklaart een hoop :halleluja. Het control pcb heb ik nog niet kunnen aansluiten omdat de connectors bij Mouser in backorder zijn.

1) SynnyS
2) Rxke
3) Draakje
4) Joeribl
5) bRz
6) Salpeter
7) Traveller
8)...........

Is is toch nog steeds de insteek dat de control pcb en het gewone pcb 1 pcb gaan worden? Idem met het frontje, of ben ik nu helemaal abuis?

ik heb het even te druk om ook frontjes te leveren...
Ik houd het even op printen alleen...OK

1 pcb? Hoe zie je dat voor je dan?

Wellicht denk ik te simpel, maar je hebt toch twee pcb's op dit moment die je verbind met kabels?
Daar kasn je toch 1 pcb van maken zonder kabels?

grtzz en cheers voor de inzet.

Wellicht denk ik te simpel, maar je hebt toch twee pcb's op dit moment die je verbind met kabels?
Daar kasn je toch 1 pcb van maken zonder kabels?

grtzz en cheers voor de inzet.

Je bedoelt waarschijnlijk het euro-breakout board voor de connectors.
Dat is geen pcb maar oorspronkelijk een apart frontje

Daarnaast zijn er 2 pcbs gestapeld: control en main

Heb op Gitgub gezocht naar de hex-file voor de microcontroller, maar vind hem voorlopig niet, iemand toevallig meer geluk?

goed nieuws!

Ik heb contact gehad met schaeffer, en alles bij elkaar gaat het ongeveer 60 euro per stuk worden. Wat ik een zeer redelijke prijs vind, vooral voor schaeffer kwaliteit, want das gewoon premium.

Er moet een .fpd ontwerp worden gemaakt en een illustrator file die qua dimensions exact overeen komt. Pas dan kunnen ze exacte offerte maken, maar hij zei dat afgaande op de illustrator file die ik hem al stuurde het ongeveer 25 euro extra koste per frontplate voor het uv printen. De fronts zelf waren iets van 35 euro. zie hierboven.

Super! Klinkt perfect. Ik ben zeer geïnteresseerd in een mooie frontplate met UV printing. Ik kan niet helpen met het genereren van de benodigde files, maar ben erg enthousiast! +1

Synnys, ik kan mijn fpd file wel even goed maken. Dan stuur ik hem naar jou voor een dubbel check en dan kan je hem insturen.

De illustrator file kan niet zo spannend zijn lijkt me. Dat is een kwestie van uit de orginele AI file de gaten knippen.

Back