Arv
Robot
Omdat het geen Mac schijf is.
Ik heb een net drive van Asus. Werkt prima. Dus je punt is?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Omdat het geen Mac schijf is.

Ik heb een net drive van Asus. Werkt prima. Dus je punt is?![]()

het probleem zal hem wel in dat Nas zitten, mijn HD hangt met USB aan 1 van de routers. Jammer dat het niet werkt met time machine, ik ga excels link eens doorlezen.
Nog weer even een Nas kopen is ook zowat, heb nu 2 maal een 2 TB hd, achteraf gezien beter meteen een Nas kunnen kopen in plaats van een HD in USB kastje.
En als dat eenmaal werkt, kan ik dan in timemachine aangeven wat ik wil backuppen? Ik hoef alleen maar project mappen met inhoud en eigen presets te backuppen. De rest zoals besturingssysteem en programma's geef ik niet zo veel om.
Ja zoiets bedoelde ik. Pc backups en Mac backups van timemachine op 1 Nas is tricky. Althans dat was het. Misschien kan het nu wel.
En ik ben nog niet overtuigd van Nas. Volgens mij zijn de goedkope langzaam. Zit zelf meer aan een Mac mini hackintosh te denken. Of iig zo'n mini atx ding voor weinig. Die dan achter mijn router hangt en dan wifi daar mijn downloads op zetten.
Heb nu gewoon een mirror raid in een H. Mac bak als Back-up. Dat gaat iig snel met een gigabit lan.
Als iemand nog een goede tip heeft voor een goedkoop hack Mac mini atx achtig ding voor weinig waar 2 extra schijven in kan, dan hoor ik het graag.
Keek rond feb dit jaar maar was niet echt overtuigd.
Als ik de link zo lees gaat dat niet werken met een HD aan het netwerk zoals ik heb.
NAS servers die werken met time machine geven dat aan in de specs? of is het een gok? Misschien maar opzoek naar eentje zonder HD erin, die heb ik nu wel zat.
En als dat eenmaal werkt, kan ik dan in timemachine aangeven wat ik wil backuppen? Ik hoef alleen maar project mappen met inhoud en eigen presets te backuppen. De rest zoals besturingssysteem en programma's geef ik niet zo veel om.
Je zou dit kunnen checken.
Je backup moet je niet via een netwerk of hub aan je mac hangen, voor zover ik weet is dat vragen om ellende.
Gewoon kabel naar 1 van de 6 USB poorten, moet lukken neem ik aan.....
Met alle respect, maar onzin. Apple verkoopt zelf ook de Time Capsule, da's gewoon een vermomde network drive.
Met alle respect, maar onzin. Apple verkoopt zelf ook de Time Capsule, da's gewoon een vermomde network drive.