Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind dit absoluut niet goed. Saai, ongelooflijk saai. Was dit als een grapje bedoeld ofzo? Sorry dat ik zo negatief ben, maar met dit kom je nergens. Ik heb ook gewoon geen zin om advies of zo te geven. Het is gewoon niks. Sorry.
Ik heb er reuze m'n best op gedaan 

Met zulk commentaar ben je de plaatser wel enige toelichting verschuldigd, vind ik. Je benadrukt vooral dat het saai is. De track bevat een hoop afwisseling. Waarom vind je het saai?Ik vind dit absoluut niet goed. Saai, ongelooflijk saai. Was dit als een grapje bedoeld ofzo? Sorry dat ik zo negatief ben, maar met dit kom je nergens. Ik heb ook gewoon geen zin om advies of zo te geven. Het is gewoon niks. Sorry.
Ik heb vele 'saaiere' tracks gemaakt wat dat betreft 
Leuke track....basslijn/lead lijkt wel heel erg op Kraftwerk das model zo uit het hoofd....
Om toch nog enige toelichting te geven: Het begin klinkt heel goed en veel belovend. Maar uiteindelijk naar verloop van de track begint het echt enorm saai en vervelend te worden. Het lijkt erop dat je een pattern hebt gemaakt en dat je daarna copy/paste hebt toegepast. Het gaat na een minuut of 2 enorm vervelen.
En uiteindelijk is het wel interessant dat je dit hebt gepost. Probeer toch ergens wat beter te doen. De meesten hier op dit forum hebben er ook geen verstand van. En dat is echt zo. Sommigen hier "denken", maar uiteindelijk is het gewoon lachwekkend en mislukking. Sorry voor mijn "negatieve" uitspatting, maar ja, al doende leert men(mits toch wel enige vorm van talent). In ieder geval, het overgrote deel hier is niks artistiek, enkel wat zeveren en meelopen. De meeste tracks zijn zo belachelijk meeloperij, dat ik soms zin heb om te zeggen: "postzegels verzamelen is meer geschikt". De meesten hier kennen gewoon geen bal van muziek. Dit maakt ook dat "Synthforum.nl" niks meer voor stelt. sorry hoor. Synthforum. nl heeft al veel van "pluimen" verloren. Jammer.
"Uiteindelijk is muziek kunst en kunst is geen manier van"wat vind je er van?". Een artistiek persoon heeft daar geen enkel boodschap aan. Ieder zijn creatie zal goed zijn, anders bestond het niet. Synthforum kan zeker wel een goede bron en eventueel een vraagbaak zijn om "technische en advies te vragen, daar ben ik echter van overtuigd dat synthforum een goede plaats is. Maar vraag geen artistieke mening, want dat is dan kunst creativiteit. Het technische op dat gebied heeft geen enkel belang meer. Artiesten moeten in zichzelf geloven, en zeker geen commentaar vragen ivm de creatie. Hier is het gewoon technisch. Creativiteit dat bepaald de artiest zelf."

En uiteindelijk is het wel interessant dat je dit hebt gepost. Probeer toch ergens wat beter te doen. De meesten hier op dit forum hebben er ook geen verstand van. En dat is echt zo. Sommigen hier "denken", maar uiteindelijk is het gewoon lachwekkend en mislukking. Sorry voor mijn "negatieve" uitspatting, maar ja, al doende leert men(mits toch wel enige vorm van talent). In ieder geval, het overgrote deel hier is niks artistiek, enkel wat zeveren en meelopen. De meeste tracks zijn zo belachelijk meeloperij, dat ik soms zin heb om te zeggen: "postzegels verzamelen is meer geschikt". De meesten hier kennen gewoon geen bal van muziek. Dit maakt ook dat "Synthforum.nl" niks meer voor stelt. sorry hoor. Synthforum. nl heeft al veel van "pluimen" verloren. Jammer.
Uiteindelijk is muziek kunst en kunst is geen manier van"wat vind je er van?". Een artistiek persoon heeft daar geen enkel boodschap aan. Ieder zijn creatie zal goed zijn, anders bestond het niet. Synthforum kan zeker wel een goede bron en eventueel een vraagbaak zijn om "technische en advies te vragen, daar ben ik echter van overtuigd dat synthforum een goede plaats is. Maar vraag geen artistieke mening, want dat is dan kunst creativiteit. Het technische op dat gebied heeft geen enkel belang meer. Artiesten moeten in zichzelf geloven, en zeker geen commentaar vragen ivm de creatie. Hier is het gewoon technisch. Creativiteit dat bepaald de artiest zelf.
Ik hoor ook best veel variatie in instrumenten, maar niet zo veel in melodie. Maar ik snap ook niet hoe sommige (Ott bijv.) zoveel in een track weten te proppen en het nog steeds goed klinkend te maken.
Ik vind het in ieder geval een leuk trackje, op het herhalende melodietje na dan.![]()

Om toch nog enige toelichting te geven: Het begin klinkt heel goed en veel belovend. Maar uiteindelijk naar verloop van de track begint het echt enorm saai en vervelend te worden. Het lijkt erop dat je een pattern hebt gemaakt en dat je daarna copy/paste hebt toegepast. Het gaat na een minuut of 2 enorm vervelen.
Vind je nu van u zelf dat dit goed is?
Sorry hoor, maar het is eigenlijk vrij saai.
Uiteindelijk is muziek kunst en kunst is geen manier van"wat vind je er van?". Een artistiek persoon heeft daar geen enkel boodschap aan. Ieder zijn creatie zal goed zijn, anders bestond het niet. Synthforum kan zeker wel een goede bron en eventueel een vraagbaak zijn om "technische en advies te vragen, daar ben ik echter van overtuigd dat synthforum een goede plaats is. Maar vraag geen artistieke mening, want dat is dan kunst creativiteit. Het technische op dat gebied heeft geen enkel belang meer. Artiesten moeten in zichzelf geloven, en zeker geen commentaar vragen ivm de creatie. Hier is het gewoon technisch. Creativiteit dat bepaald de artiest zelf.
Toch even reageren op de beste stuurman die aan wal staat: hoeveel wereldhits heb jij al op je naam staan en waarom doe je zo ongelofelijk balinerend richting een forumlid dat gewoon om een mening vraagt? Je kan gericht kritiek geven maar opmerkingen zoals postzegls verzamelen laten wel zo'n mega arrogante houding zien dat je je afvraagt hoe het kan dat dit soort berichten zichzelf niet meteen vernietigen.
Maar dan aap je nog niet na... tijdens het maken van dit nummer heb ik werkelijk geen andermans muziek in gedachten gehad. Had ook geen ideeën vooraf. Het is gewoon vanzelf ontstaan zo eigenlijk 
Wow, hebben jullie de arme drommel nou van zijn soundcloud afgepest?