Rvooh
Gepokt en gemazeld
Het hangt er allemaal vanaf wat je er mee doet zeker...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die nieuwe mini's zijn vooral meer energie besparend gemaakt, en idd, trager volgens de cpu benchmarks

Wat zijn ervaringen op gebied van welk os sneller is op een Mac pro 3.1?
Ik draai nu 10.10 maar vraag me af of mijn Mac misschien sneller is met 10.8 of 10.9?
Mijn Mac is een 8 core 2.8 GHz, 18 gb geheugen met Samsung ssd evo 250 gb voor osx en programma's en 2 keer 300 gb seagates in raid voor samples en projecten en een 160 gb seagate voor cache en temp.
Ik denk altijd heel simpel met dit soort dingen;
Elke OS-update voegt nieuwe features toe, die kosten CPU, dus zwaardere load, dus kost meer power om een hoger OS te draaien. /ENTER LOOP

Wat word er door de gpu gedaan dan?
Zag een nvidea quadro 5600 tekoop voor 150 euro. Werdt die destijds in 2008 met de macpro geleverd voor een meer prijs van dik 2000 euro ? Dus een flinke gpu erin kan interessant zijn? Graag meer info?
Wat word er door de gpu gedaan dan?
Zag een nvidea quadro 5600 tekoop voor 150 euro. Werdt die destijds in 2008 met de macpro geleverd voor een meer prijs van dik 2000 euro ? Dus een flinke gpu erin kan interessant zijn? Graag meer info?