[Novation] Adapter A-station

Wyko

Ingeburgerd
Hallo 8) Ik heb net een nieuwe A-station binnen. Nou staat er in de handleiding dat ik ik een Novation PSU-6 adapter moet gebruiken maar er zit een "gewone" adapter bij. Er staat tenminste geen psu-6 op. Maakt dit wat uit, of niet?

Stuur alles maar ff naar me op zal ik ff kijken! ;)

Als je hem in de winkel hebt gekocht zou ik zeker gaan klagen. Als je hem op afstand (internet of zo) hebt gekocht moet je even bellen en kijken of het kan. En pas die oude weer opsturen als je een nieuwe hebt (gratis of course)!

Die cheapo adapters willen soms nog wel eens gaan brommen. Of gewoon storen op je signaal omdat ze brak zijn.

En als het niet lukt gewoon die breekijzer meneert optelefoneren. ;)

mijn ervaring met bijhorende adaptors is dat die altijd doorbranden. Als de polariteit en voltage maar het zelfde zijn..
de meeste adaptors die ik heb zijn gewoon van die instelbare universeel adaptors.

er staat altijd in de handleiding dat je hun adaptor moet gebruiken. dit doen ze volgens mij alleen maar zodat je niet gaat rotzooien met de verkeerde spullen waardoor je misschien de boel opblaast.. maar als je gewoon kijkt wat hij nodig heeft is er niks aan de hand

Back