M M.Whitman Stamgast Lid sinds 27 april 2003 Berichten 167 Locatie Belgium 19 september 2003 #1 Dag allen, hoe kan ik een SH 32 arpeggio laten meezinken met Cjoewbeejs SX? Dank bij voorbaat......
ProtoHuman Gepokt en gemazeld Lid sinds 15 februari 2003 Berichten 6.666 Locatie Weesp 19 september 2003 #2 Re: Hoe SH-32 Arpeggio syncen in CUBASE SX???? Origineel geplaatst door M.Whitman Dag allen, hoe kan ik een SH 32 arpeggio laten meezinken met Cjoewbeejs SX? Dank bij voorbaat...... Zie meer... Aan beide een flinke baksteen binden en in de gracht gooien. nee eeh..., Cubase een Midi clock out laten versturen en de SH32 sync op "Mid" zetten. Dan gaat alles perfecto
Re: Hoe SH-32 Arpeggio syncen in CUBASE SX???? Origineel geplaatst door M.Whitman Dag allen, hoe kan ik een SH 32 arpeggio laten meezinken met Cjoewbeejs SX? Dank bij voorbaat...... Zie meer... Aan beide een flinke baksteen binden en in de gracht gooien. nee eeh..., Cubase een Midi clock out laten versturen en de SH32 sync op "Mid" zetten. Dan gaat alles perfecto