Artcloud - Lead II Sulfide (Dark Mix)

haha, dat einde. Leuke plaat man, heb er met plezier naar geluisterd.. Mooi geluid ook, alles lekker gepanned.. Die fluisteringen maken het wel af. Goed gedaan ! ;)

Wel een leuke track, goed in elkaar gezet. Ik zit alleen een beetje te wachten wanneer hij echt los gaat...

Ja, lekker deze! Kan me het origineel ook nog herinneren (da's dus een goed teken :)). Ik snap PH wel met de vraag wanneer het nou echt los gaat, maar ik vind hem zo ook wel prettig om eerlijk te zijn. Die spanning naar iets groters blijft gedurende de hele track aanwezig.

Je zou er eventueel nog voor kunnen kiezen om na dat breakje, waar de droge beat er weer in komt, alleen wat hihats en shakers toe te voegen.

Die pingeltjes rond een halve minuut zijn lekker. Doet me vaag ergens aan denken maar weet even niet wat. De opbouw naar de 'climax' duurt wel erg lang en die climax klinkt ook nogal kaal zonder bas. Dat basje zelf klinkt wel weer tof.

ik heb heel geboeid geluisterd, leuke break, bouwt alleen op naar niets. Al met al goeie sounds en frisjes. Als je nou vanaf drie minuten een basje laat lopen, dan heb je me.

Back