Dr van Lansberg
Gepokt en gemazeld
Met de juiste chemische ondersteuning is dit vast heel relaxed.
En zonder ook wat dat betreft
Aanmerkinkje, (ik betrap mezelf er soms op, vandaar dat het me wellicht opvalt ) ik vind sommige elementen voor de sfeer wat te snel, te druk voor de stijl die het heeft... ( slaat dat ergens op ? ) Ik zou bijvoorbeeld wat percussieve elementen uit deze track in hoeveelheid halveren.... Maar dat komt waarschijnlijk alleen maar door mijn interpretatie van de stijl die je probeert neer te zetten....
Voor de rest zou ik wat van die percussieve elementen( als dit mijn track zou zijn) vervangen door wat minder realistische percussie, wat glitch souds bv, of wat meer ditorted synth blipjes en blapjes.....
Maar dat is in het geval dat het mijn track zou zijn, en dat is het niet.
Anders niets dan lof![]()
Ik rook alleen 100% natuurlijke producties
. En daarvan ook heel, heel beperkt (ik heb het even niet over nicotine).Zinvolle feedback dit. ik snap heel goed wat je bedoelt de drukte voor de stijl. Aan deene kant is dat iets dat ik moet leren, de kunst van het weglaten. Aan de andere kant had ik niet perse de intentie om helemaal binnen de kaders het genre mijn kunstje te doen. Dat probeer ik eigenlijk nooit. Als ik dat wel doe, val ik hopeloos door de mand. Nu kan ik nog zeggen dat ik me nergens iets van heb aangetrokken en dan valt alles onder creatieve vrijheid
.Maar wat je zegt over het vervangen van percussie door bijvoorbeeld glitch-achtige dingetjes, is wat mij betreft wel de spijker op z'n kop. Ik voelde dat er iets anders moest, maar kon het niet benoemen. Wordt wel een hele uitdaging. Geen idee hoe dat werkt of waar ik de geluiden vandaag zou moeten halen. Dus een mooi leermoment. Als je me op weg kunt helpen, maak ik daar natuurlijk graag gebruik van.
Hoe dan ook, heel erg bedankt hiervoor.