Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar die goedkopere van D-Tronics is wel errug interessant, die extra LFO van de Tsjech is dat ook, maar 't is wel een behoorlijke sprong in geld.
In feite hebben ze in dat kastje volgens mij gewoon een LFO geduwd die je met de dipswitches moet flippen, en die een continu signaal naar de VCF in geeft (waar normaal iets als een "expression pedal" op werd aangesloten).Idd, zo kijk er dus ook tegen aan. Maar die LFO op de tjechische is dan toch wel interessant! Maar ik kan zo snel op hun site niet vinden waarvoor ik die kan gebruiken en welke golfvormen het zijn. Kan iemand hier iets meer over vertellen?
Ik zou dan even zoeken op de modelnaam van het dingMaar goed, ik ben wel benieuwd naar de gebruikerservaringen van de tjechische versie met de vele functies. Werken deze goed en makkelijk en betrouwbaar? Anders wordt het gewoon oudhollands D-tronics

Onderin staan de waveforms en voorbeelden.
Ik zou dan even zoeken op de modelnaam van het ding![]()
Worden slider movements van de juno 60 trouwens ook over de DCB poort verstuurd?
de afstand tussen bovenkant juno to het schroefje van de dcb connector 4cm moet zijn en niet minder, anders past hij niet.

Ik wil ook wel zo'n dcb interface van die CHD ELEKTROSERVIS voor mn juno 60.....
Ik heb aleen gehoord dat die dingen soms niet aankomen en je je geld kwijt bent.....
Iemand hier ervaring mee?
Coen

Ik hoop trouwens wel dat die nieuwe tjechische en die van dtronics ook goed overweg kunnen met een snelle stroom aan midi data. Als ik namelijk de note repeat gebruik op de mpc, dan snapt deze converter dat niet helemaal. Maar als je meerdere toesen indrukt icm met noterepeat dan gaat het wel weer ok geloof ik. Ben ff vergeten wat het precies was. De Kenton heeft dat probleem in iedergeval niet.
Het probleem is dus dat er noten wegvallen. Als je een trigger van 1 noot er heen stuurt, hoor je deze af en toe niet.
Verder geen problemen met gewoon spelen hoor, das allemaal dik in orde.