Korg MS2000: iele bak, kon er niks uit halen bij het uitproberen.
Dat kan ik me nog herinneren bij het uitproberen bij feedback in r'dam destijds. Had er wel verwachtingen van maar echt drie keer but.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Korg MS2000: iele bak, kon er niks uit halen bij het uitproberen.
Ik heb mijn stevig vergelijkbare Tama Techstar drums inclusief compleet drumstel (meer eighties dan witte pentagons wordt het niet) voor 250 ofzo verkocht, dus als je wat meer letterlijke bang for the buck wilt...
Pooew poew pow pow poooo.

Op zich vind ik dat nog niet eens zó erg, maar wel als door het gebruik van steeds diezelfde 2 of 3 'vette' effecten zo'n beetje alles hetzelfde gaat klinken. De basisklank zou goed moeten zijn en dan de effecten om het verder op te poetsen en aan te dikken.
De Small Stone is een onmisbaar pedaaltje.

Als je JMJ wil imiteren wel![]()
.
Ik ook een Juno.. gelijk de welke..vind er echt geen reet aan.

an1x plastic crap hoewel ik sommige plastic bakken wel leuk vind
wat heerlijk al die smaakverschillen want voor de rest heerst er hier toch gelukkig one love SYNTHS![]()

Voor mij werkte de Elektron methode ook niet echt in combinatie met een synth. De AR vind ik een prima ding, maar de A4 wist me ondanks dat ik er veel tijd en liefde ingestoken heb uiteindelijk toch niet te bekoren. Op zich veel mogelijkheden, ook best een goede klank maar ik kreeg er maar geen lekker gevoel bij. Dus nu is hij wegzojuist ook de Elektron A4 geretourneerd. Is ook niet mijn ding.
Stepsequencing middels die kleine toetsjes spreekt mij toch niet aan en de filters vind ik ook niet zo bijzonder.

heb eigenlijk niet veel met MOOg of Moog-clonen
krijg er alleen die harde leads uit.
Soms wil je ook wel wat softer ;-)
zojuist ook de Elektron A4 geretourneerd. Is ook niet mijn ding.
Stepsequencing middels die kleine toetsjes spreekt mij toch niet aan en de filters vind ik ook niet zo bijzonder.
neig nu ook naar synths met beperkte menu structuur.
mijn DSI Pro2 vind ik wel een heel fijne bak, ik overweeg de P6 vanwege de polyfonie dan kan de Pro2 wel weer weg. Is nu mijn gedachte. Ik verwacht inderdaad dat ze tot zekere hoogte indentiek klinken.
ik wijzig zo wie zo veel aan mijn setup, vind het gewoon leuk om veel synths te proberen.