ALBINO SCORPION
sixfilth
Minibrute....
Hoe je ook aan de knoppen draait ik kwam altijd op hetzelfde geluid uit.
Die was snel weer weg.
Die was snel weer weg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Beetje pijnlijk voor mij, aangezien het m'n eerste synth was, maar inderdaad, de SH32 is niet best. De Kawai R100 heb ik ook helemaal niets mee. Voel met potten, pannen en koekblikken, en een draak op te programmeren.ik vond de sh32 niks (behalve de drums,vond ik wel leuk) en de dx200 eigenlijk ook niet.
van de samplers heb ik niks met de yamaha A3000 enz

Beetje pijnlijk voor mij, aangezien het m'n eerste synth was, maar inderdaad, de SH32 is niet best.
ik op mijn beurt was verbaast dat de polysix zo vaak hier genoemd word.. bij de sh32 dacht ik: ha een nieuwe roland sh synth .. maar het filter kon ik niet aan wennen, de oscs ook niet trouwens.Klopt wel ja. Dunne sound en een beetje wazig filter. Wat ik me herriner was vooral de resonantie erg matig. je krijgt al snel een overstuurde fluitketel met dat ding. De interface vond wel fijn verder, zeker om synthese te leren.ja sorry dat risico heb je al snel met zo'n topicik op mijn beurt was verbaast dat de polysix zo vaak hier genoemd word.. bij de sh32 dacht ik: ha een nieuwe roland sh synth .. maar het filter kon ik niet aan wennen, de oscs ook niet trouwens.
Korg MS2000: iele bak, kon er niks uit halen bij het uitproberen.